18.2.14

I'M OFFICIALLY 17!

Digamos que há 17 anos a minha mãe deu à luz um bebé rosa-choque ao qual chamou Rita.
Além da infinidade de beijos, abraços e mensagens de amigos e família, também ouvi muitos ''Qual é a sensação de ter 17 anos?'': Caros amigos, é igual, espero que estes 17 sejam tão bons quanto os que passaram para mais tarde poder recordar e contar um monte de histórias às minhas criaturas.
Tive o melhor dia de sempre, por mais incrível que possa parecer, o sol decidiu aparecer (e isso, só por si já me faz sorrir) e toda a gente foi super querida e agradável e divertida e já disse querida?

So lets say that 17 years ago my mom screamed my way out, pink skinned Rita was born.
Besides having received a million kisses and hugs from my friends and family and those ''happy birthday'' texts, I also got a lot of ''what does it feel like to be 17?'': Dear All-of-you-who-asked-me-that, it feels the same, I just hope they're as good as the others so I can have great stories to tell my kids.
I had the best day ever, as incredible as it might seem, the sun shined today (that alone was enough to make me smile right when I woke up) and everyone was super cute and nice and fun and have I said cute? 
Este ano tenho algo diferente em mente, em vez da habitual festinha do chá/ noite de filmes/ festa do pijama, pretendo ir ao teatro local ver 'The Wooden Wolf' ao vivo com a Dans e depois conviver um bocadinho.
Ainda estou a tentar descobrir se hei ou não de fazer a festa pijama, porque todas temos o mesmo compromisso no domingo e é certo que não queremos parecer zombies, as sleepovers de sleep têm pouco, compreendem-me.
Se há algo de que tenho a certeza é que vai ser divertido e que espero no próximo ano estar aqui a escrever outro destes! Até amanhã!

This year I'm planning something different, instead of the usual tea party/ movie night/ sleepover, I intend on going to the local theatre to see 'The Wooden Wolf' live with Dans and then a little get-together.
 I'm working on finding out whether to do a sleepover or not, because we all have the same compromise the next day and we certainly don't want to show up looking like zombies, because sleepovers are never SLEEPovers, you get me. 
What I'm sure of is that it's going to be fun and that I hope next year I'm here to write another post like this one! See you tomorrow!

12 comments:

  1. Yay, that is awesome! I'm sure the coming year will be amazing for you :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. adorei a descrição que fizeste de ti em bebé xD Well, enjoy your year then :D

    ReplyDelete
  3. Aw, muitos parabéns <3
    Já vi o The Wooden Wolf ao vivo é uma delícia!

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Muitos parabéns querida, espero que te divirtas imenso :)

    behindclosedcurtains.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. olha, parabéns atrasados!! muito atrasados :x
    acreditas que nunca fui a uma festa do pijama?

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥