13.12.13

13,12,13

Bonjour, how are you? I hope you're g-g-g-great!
Although this is a very superstitious (sing it like Stevie Wonder and you're officially awesome) day, I must say this has been the best Friday 13th ever: my oral presentation wasn't a shipwreck and I woke up to a great news, so here's what I have to thank:
A huge thanks to my memory, I had my assessment about Pride and Prejudice by Jane Austen and gladly I didn't choke as much as I had predicted... I literally felt like I had a sponge stuck in my throat before starting to speak!
Now, another huuuge thanks and an endless number of croissants filled with hearts to Carolina, from Heaven Rose and Claudina from Pony Moon, for including me on their list of favorite portuguese bloggers... I had to pinch myself at least 3 times to really believe that I was a part of it!

Bonjour, como estão? Ó-ó-ó-ótimos, espero!
Embora este seja um dia very superstitious (cantem isto como o Stevie Wonder e são oficialmente brutais), no entanto devo dizer que esta foi a melhor sexta 13 de sempre: a minha oral não foi um falhanço e acordei com uma ótima notícia, por isso eis o que devo agradecer:
Um enorme obrigada à minha memória, tive a minha apresentação sobre o Orgulho e Preconceito da Jane Austen e, felizmente, não me engasguei tanto como esperava... Com a minha vez de falar a chegar à velocidade da luz, sentia que tinha uma esponja entalada na garganta!
Agoooora, um enorme obrigada e um monte de croissants recheados de corações para Carolina do Heaven Rose e para a Claudina do Pony Moon, por me terem incluído na parte 1 da lista de bloggers portuguesas favoritas delas... tive de me beliscar pelo menos três vezes para realmente acreditar que faço parte delas!
These two pictures are some experiences I've done on Wednesday, using Marta (blog) as my guinea-pig, it's awkward how somehow, no matter how we get there, either Marta or myself, always end up getting dirty in our experiences! She still looks beautiful though, she's a peach!
Last Saturday we had our ballet presentation and we decided to film a few parts of our day until the very last moment before the performance (unfortunately the camera died when we were about to film the actual dance) and made a sort of vlog, which features our friends and lots of fun; it'll either be posted tomorrow or sunday!

Estas duas fotografias são experiências feitas na quarta-feira, com a Marta (blog) como minha cobaia. É estranho como de uma ou outra maneira, não importa como se chega lá, eu ou a Marta acabamos sempre sujas no fim destas tais experiências! Mesmo assim consegue ser super gira, é um amor!
No sábado passado foi a nossa apresentação de ballet e decidimos filmar algumas partes da nossa tarde até ao último momento antes da mesma (infelizmente a câmera morreu mesmo antes de filmar a dança) e fizemos uma espécie de vlog, cheio de diversão e no qual aparecem as nossas colegas; vai ser postado entre amanhã e domingo!
My week was pretty good: I'm finally over with tests and projects, since school ends on tuesday for christmas holidays, feeling festive already!
Oh, I've just realised we're almost 400! Yaaaaay! Have a nice weekend and see you tomorrow!

A minha semana foi bastante boa: finalmente terminaram os testes e trabalhos, uma vez que a escola acaba esta terça, já estou no modo festivo!
Oh, acabei de ver que somos quase 400! Yaaaaay!
Desejo-vos um ótimo fim-de-semana e até amanhã!

7 comments:

  1. I am so glad that your day went well! Friday the 13th always makes me iffy about the state of my day, lol.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ainda bem que tudo correu como querias :)
    Parabéns pelo blog gostei muito ^^ Mais uma a contribuir para os "quase 400".
    Bj*

    My Cup of Tea

    ReplyDelete
  3. ainda bem que correu tudo bem! gosto muito das fotografias! beijinhos, RUN YOUR WORLD

    ReplyDelete
  4. vocês as duas sois lindas pá!

    ReplyDelete
  5. PARABENS pelos 400 seguidores ;)

    Sónia
    Taras e Manias

    ReplyDelete
  6. tb es um dos meus preferidos <3333

    http://rrriotdontdiet.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥