2.11.13

Chanel Samples and goodies from Yves Rocher

 Hello there, today I'm bringing you a cosmetics post!
My mom got some samples for her to try and other products for our use and I'm in love with them: the samples are from Chanel's Précision range and I have three little babes (I named them the Three Little Pigs) for me to enjoy from Yves Rocher.

Olááá, hoje trago-vos um post de cosmética!
A minha mãe trouxe umas amostras para ela experimentar e outros produtos para o nosso uso e estou apaixonada por eles: as amostras são da gama Précision da Chanel e tenho estes três bebés (chamei-lhes os meus Três Porquinhos) para mim da Yves Rocher.
 As I said, these samples are for my mom's use, I don't have any plans on using regenerating eye creams or ultra correction lifts, soooo I have to wait for her to give me her veredict... Meanwhile, I'll just quote that they look so so so good and smell so good I'd wish it to be edible!

Como disse, estas amostras são para uso da minha mãe, não tenho quaisquer intenções de usar cremes de regeneração ou lifts de ultra correcção, por isso tenho de esperar que a minha mãe me dê o seu veredicto... Enquanto espero, vou apenas dizer que as embalagens são tão lindas e o produto cheira tão tão bem que me faz desejar que fosse comestível!
I'm totally in love with these three friends, I've already tried two of the masks: the Gentle Exfoliating Mask and the Purifying Peel-Off Mask and I find them so so so good, they're supposed to leave our skin dirt free and give them a whole new look and I totally agree, after the first usage I could already feel my skin lighter and brighter; I don't like peel-off masks much for finding them a bit gross to take off, but this one is amazing, it's easy on taking off and leaves your skin like a baby's bum... same applies to the exfoliating one, it has cereals in it and it's not a harsh one, it's soft and it makes skin a lot better (the package says to wear it once a week) even though I find it a bit smelly, probably because I hate yogurts with cereals and it smells like it! My mom loves it!
I'm now willing to try the SOS Shine mask, the blue one that smells heavenly and will hopefully be as good as the other two!
Have you ever tried any of these?

Estou completamente apaixonada por estes amigos: já tentei duas das máscaras: a primeira, Peeling Nitidez Vegetal e a Máscara-Filme Pureza Vegetal com extracto de Hortelã e achei bastante úteis, dizem deixar a pele livre de impurezas e pronta para um novo ar e eu concordo plenamente, após a primeira utilização consegui sentir a minha pele mais leve e brilhante; embora não goste muito de máscaras peel-off por achar nojento ao tirar, acho esta fantástica, é fácil de tirar e deixa a pele como um rabinho de bebé... o mesmo se aplica à esfoliante, tem cereais e não é demasiado dura, é macia e deixa a pele muito melhor (na embalagem diz para ser usada uma vez por semana) embora não goste muito do cheiro, provavelmente por também não gostar de iogurtes com cereais e cheirar a isso! A minha mãe gosta!
Só me falta experimentar a máscara  de Cuidado Mate Vegetal, a azul que cheira mais que bem e espero que seja tão boa como as outras duas! 
Já experimentaram algum destes produtos?

4 comments:

  1. parecem me muito bem (:
    beijinho,
    lollipopnecklace.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. não conhecia nenhum dos produtos! também tenho medo de usar muitos produtos na cara :/

    ReplyDelete
  3. fabulous! :)
    drop by my blog too?

    xoxo,
    rae
    http://raellarina.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥