29.9.13

Zara september lookbook

Bonjour mes chéries, how are you? I'm great, I finally got to spend the whole day home, in pajamas and relax from the busy week I've had. 
Today I bring you a great Lookbook from this month, it belongs to Zara and it features this fall collection, which is, no wonder, excellent and to die for!

Bonjour mes chéries, tudo bem? Eu estou óptima, finalmente pude passar um dia inteiro em casa, de pijama a relaxar da semana atarefada que tive.
Hoje trago-vos um Lookbook fantástico desde mês, é da Zara e apresenta a colecção deste outono/inverno que é, sem margem para admiração, excelente e de morrer!
As  I said, it's no wonder this collection is amazing, so is Zara, right? But I think it's time to appreciate how photographically wonderful this all is... the colour, the background... gee! 

Como disse, não admira que a colecção seja fantástica, Zara é Zara, certo? Mas acho que está na altura de apreciar o quão ''fotograficamente'' maravilhosa é... as cores, o fundo... gee!
How pretty is this picture? All I can think of when I look at it (besides of how beautiful the model is) is the pastely palette all over it, the baby blue, beige and the overall whites in it... makes me think of warm and sweet teacups.

Quão gira é esta foto? Tudo o que posso pensar quando olho para ela (além da beleza da modelo) é a palette «pastely» que a rodeia, o azul bebé, o bege e os brancos em geral... faz-me lembrar chávenas de chá bem quentinho e doce.
From what we've been seeing lately, Zara has been keeping on showing us amazing cuts that are straight and sort of male in contrast with feminine colours and ocasionally, bold and classy patterns. 

Pelo que temos visto ultimamente, a Zara continua a mostrar-nos os cortes surpreendentes, que para além de rectos, têm aquele toque masculino em contraste com as cores femininas e, ocasionalmente, os padrões ousados e elegantes.
Another thing I associate this collection with, is to Coco Chanel, when she got pissed off and decided to wear a male rider's trousers to ride a horse. I'd die for this outfit, how about you?

Outra coisa a que associo esta colecção é à Coco Chanel, quando se revoltou e decidiu usar as calças de outro senhor para montar a cavalo. Eu morria por este conjunto e vocês?
I've always liked tartan patterns, back in the 90s when I couldn't even spell my name right, blame my mom... this year, it's a trend! Yay! I love how the blue tartan matched the black lace, so delicately.

Sempre gostei dos padrões tartan, já é assim desde a década de 90 quando nem sequer o meu nome conseguia soletrar... a culpa é da minha mãe... este ano, é tendência! Yay! Eu cá gosto imenso como o tartan azul combina com a renda negra, tão delicadamente.
Now layering... That's also why I love winter and, in my opinion, you can never go wrong with a bold coat, just put it on top of something simple and bam, you're awesome!

Agora camadas... Outra coisa que adoro no inverno e, na minha opinião, um grande casaco não deixa ninguém mal se este for arrojado, basta vesti-lo por cima de algo simples e bam, incrível!
These are my favorite photos from this lookbook, I seriously had a terrible time choosing them, because they're all utterly flawless! What do you think of this?

Estas são as minhas fotos favoritas, não haja dúvida que tive uma dificuldade enorme em escolhê-las, visto que são todas absolutamente impecáveis! O que acham?

2 comments:

  1. Têm peças fantásticas!!!:)

    Http://styleloveandsushi.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Que bonitas estas fotografias :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥