31.8.13

New in: Guerlain's Terracotta lip balm

Hello! How are you? I'm feeling great, I had a really good day and yesterday I got a gift from my aunt... After listening to me saying 'I need to go to the mall, I need to buy some nourishing and moisturizing lipstick' for the millionth time, she made me a surprise and offered me one. It's from Guerlain's Terracotta collection and it's so discrete (although shiny, I hate glossy lipsticks but this one is bearable) and so light on the lips it's impossible not to love.

Olá! Tudo bem? Eu estou óptima, tive um dia bastante bom e ontem recebi um presente da minha tia... Depois de me ouvir a dizer ''preciso ir ao shopping e comprar um batom que seja hidratante e nutritivo' pela milésima vez, fez-me a surpresa de me oferecer um. É da colecção Terracotta da Guerlain e é tão discreto (embora seja um bocado brilhante, odeio batons glossy, mas este é suportável) e tão leve que é impossível de não gostar.
As you can see, it's nourishing and its packing is really light: 4,8g and really easy to carry with me everywhere!


Como podem ver, é nutritivo e a embalagem é muito leve: 4,8g e bastante fácil de transportar comigo para todos os lugares!
This is the 02 Coeur Caramel one, it's a caramelly, chocolaty brown (kinda logic, well done Rita, you can read) and it makes my lips look slightly darker, but a subtil darker, not a really strong one... almost as my skin color. Here it is:


É o 02 Coeur Caramel, num tom caramelo (lógico Rita, lógico, mas sabes ler já não é mau), achocolatado que torna os meus lábios ligeiramente mais escuros, mas um escuro subtil, quase como a minha pele. Aqui está:
Aaaaand this is how it looks, I'll show you how it looks on my lips soon!
I hope everything is alright, see you tomorrow!

Eeeeeee é assim que fica, um dia destes mostro como fica nos lábios!
Espero que esteja tudo bem, até amanhã!

2 comments:

  1. É tão giiiiro! eu nunca uso assim os batons acho que não dá jeito nenhum, mas secalhar até me engano! <3
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥