5.8.13

Marshmallow and coconuts

The title? Don't ask. Random.
How are you? Well, I hope, I am not feeling great but I'm not feeling bad either, I guess I just... AM!
Today, besides babysitting Mariana I've done nothing, but going to choir rehearsal and then go back home and have dinner... it was a pretty tough day, but here are some pictures of what I wore:

O título? Nem perguntem. Random.
Como estão? Óptimos, espero, eu não estou no meu melhor mas não estou mal, acho que simplesmente ESTOU!
Hoje, para além de tomar conta da Mariana, não fiz nada a não ser ensaiar no coro e depois jantar.. foi um dia puxadinho, mas aqui estão algumas fotos do que usei:
I rarely wear blue, bright blue, but I really liked this one and wanted to give it a try

Eu raramente uso azul, azul vivo, mas gostei bastante deste e decidi dar uma oportunidade
Full outfit, really confortable for me to ride my bike up and down

conjunto completo, muito confortável para poder andar de bicicleta para cima e para baixo
I love bras...  I do, although nobody sees what I'm wearing, I like to like it and feel good with it. These were given to me by my mom, how cute are these pastel beauties?

Eu gosto muito de soutiens... gosto mesmo, embora ninguém os veja, gosto de gostar e de me sentir bem neles. Estes foram dados pela minha mãe, o quão queridas são estas belezas em tons pastel?
And, as always, I now leave you with an awkward selfie... See you tomorrow!

E, como sempre, está na hora de vos deixar com uma selfie estranha... Até amanhã! 

10 comments:

  1. Sempre linda! <3 Claro que conseguias! Se tivesses a paixao que tenho por tattoos concertesa que farias umas quantas! Não é o fim do mundo fazer uma tattoo :p
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Such a cute outfit - and such a cute last picture! :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Adoro a saia (lembra-me a Audrey Horne!) e o soutien! Quero algo idêntico HELP! :D

    ReplyDelete
  4. adoroooo os soutiens, tenho um pequena grande obsessão por roupa interior feminina haha

    ReplyDelete
  5. Own obrigado querida!!
    *Adoro mil a meneira como tiras as fotografias. Tem um estilo muito vintage.

    ReplyDelete
  6. hahaha I totally have the same thing...it just feels so much better to wear a nice bra!

    ReplyDelete
  7. I invite you to join my amazing Romwe Giveaway - Chance to win 3 awesome dresses! http://fashiongetsfierceblog.blogspot.pt/2013/08/romwe-giveaway-3-winners.html JOIN NOW! :) (it's Worldwide) You'll need to follow my blog on GFC to be eligible to win, but I will follow back everyone honey :)

    ReplyDelete
  8. Adoro soutiens também! HEHE;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥