3.8.13

Home sweet home


Hello there! I'm so, so, so, so, so happy today! I finally got my computer back, better than ever and ready for war. 
Home sweet home, now that I have it back, I'm back to active blogging and movies watching and all that stuff I just love doing... mainly during the evening. 
This day was pretty good, I woke up, ate a chocolate cake, went to pick up my computer, went back home, had lunch and then met Marta before we go to choir rehearsal. This was not one of our usual meetings where we end up taking photos, our one and only purpose was to go to our rehearsal, but then I remembered I needed some photos for today and we took these in like... 2 minutes? I'd say less... 

Olááá! Estou tão, tão, tão, tão, tão contente hoje! Finalmente tenho o meu computador de volta, melhor do que nunca e pronto para a guerra.
Lar doce lar, agora que o tenho de volta, está na hora é de eu me tornar mais activa aqui, aos filmes e a tudo o que gosto de fazer... principalmente à noite.
Este dia foi bastante bom: acordei, comi bolo de chocolate, fui buscar o meu PC, vim para casa, almocei e depois encontrei-me com a Marta antes do nosso ensaio do coro. Não foi um encontro como os outros em que acabamos a tirar montes de fotos, o nosso único objectivo era mesmo ir ao ensaio, mas depois lembrei-me que precisava de fotos para hoje e tiramos estas em quê... 2 minutos? Eu diria menos...
Looks like someone's costive...

Parece que alguém anda com problemas intestinais...
Both shirt and shorts are my mom's

Ambas as peças são da minha mãe

Tell me, how was your day?

Digam-me, que tal o vosso dia?

12 comments:

  1. A camisa é tão querida! :3

    ReplyDelete
  2. Oh, a camisola é tão fofa :D

    beijinho

    ReplyDelete
  3. Adoro a camisa *0*

    Beijinhos
    http://marisaalexandraa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Tens noção que é camisa mais cute que já vi na minha vida? :o

    ReplyDelete
  5. Amei a camisa, é mesmoooo cutee ! :3

    xoxo, Mafalda

    please, visita e segue: www.myheartisntaatoy.blogspot.pt

    ReplyDelete
  6. as always, another lovely post and outfit. Totally liking the whole look!

    xoxo;
    Into The Blush, a Beauty Blog by Kenny.

    ReplyDelete
  7. Matas-me com as tuas descrições das fotos Rita ahahah
    E lamento, mas tenho que discordar, pois gosto das fotos :3

    ReplyDelete
  8. A camisa é super fofa :3
    Bjinhos

    lost-in-the-milky-way.blogspot.pt

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥