28.8.13

Hair inspiration: Arizona Muse

It isn't new that I cut my own hair. I don't mean cutting it radically, I mean little trims.
Today, while cutting my split ends, I stupidly cut off a huge lock, leading me to cut the rest to make it even.
*read this while listening to Also sprach Zarathustra from Richard Strauss*
I got really shocked, when I saw  how short it was, but after all the panicking and hair wash, I just accepted it and looked for some inspiration.

Não é novidade que eu corto o meu cabelo. Não digo cortes radicais, mas sim pequenos arranjos.
Hoje, enquanto tirava as pontas espigadas, cortei uma mecha enorme, levando-me a cortar o resto para ficar igual.
*ler isto ao som de Also sprach Zarathustra de Richard Strauss*
Fiquei chocada, quando vi o quão curto estava, mas depois de todo o pânico e uma lavagem ao cabelo lá aceitei e decidi procurar alguma inspiração.

I haven't taken any pictures yet (probably tomorrow), so this is the closest you can get from the actual length and style... It's already dry, but I'm looking forward to wake up and see how it looks.
What do you think? How do you think it's going to look tomorrow? Let me know!

Ainda não tirei fotografia (talvez amanhã), por isso, isto é o mais aproximado de como está o comprimento e o estilo... Já secou, mas estou à espera para acordar e ver como está.
Que acham? Como acham que vai estar amanhã? 

5 comments:

  1. Adoro!

    Um beijinho,
    Laura

    ReplyDelete
  2. Acho lindo cabelo curto, fica muito retro.
    bj

    ReplyDelete
  3. gosto muito! tenho a certeza que te fica bem e parece ter tudo a ver contigo :)
    beijinho

    ReplyDelete
  4. Amanhã vai estar bem e tu vais estar linda como sempre :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥