26.8.13

Bedroom Revamp, an endless love story

Redecorating is one of my favorite things to do, especially when it comes to my bedroom. I have the same furniture since I was 9, so it's already time to change it for something more adult (and bigger, because I grew up like gum), so me and my mom are already considering about it; meanwhile, I have to find other ways of giving my childish room a bit of mature and uniqueness... here it is:

Redecorar é uma das coisas que mais gosto de fazer, especialmente quando se trata do meu quarto. Tenho a mesma mobília desde os meus 9 anos, por isso, está na hora de mudar para algo mais adulto (e maior, porque eu cresci tipo chiclete), então eu e a minha mãe já estamos a ponderar o assunto; entretanto, tenho de encontrar outras maneiras de dar ao meu quarto infantil um pouco de maturidade, mantendo a singularidade.
Unless you're new here, it's not news that I have a huge tiny little obsession with Marie Antoinette, that's why I chose these pillows: they have at least 8 years and my mom bought them for me, but I always hated them, until today!

A não ser que sejam novos por aqui, a minha enorme pequenina obsessão por Marie Antoinette não é novidade, é por isso que escolhi estas almofadas: foram-me oferecidas pela minha mãe há pelo menos 8 anos, mas sempre as odiei, até hoje!
One of my shelves, the pop art inspired painting was from my 8th grade, dreadful ahahah

Uma das minhas prateleiras, a pintura  inspirada em pop art é do meu 8º ano, terrível ahahah
How was your day? I hope it was brilliant, see you tomorrow!

Como correu o vosso dia? Espero que tenha sido genial, até amanhã!

3 comments:

  1. Os detalhes são tão amorosos :)

    ReplyDelete
  2. vir ao teu blog é sempre "a breath of fresh air", gosto tanto mesmo. <3
    e acho q és das poucas pessoas que fica linda a fazer caretas ahah!

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥