15.7.13

rule #1: Chocolate is always welcome

Hey there! I'm so... full! Besides spending an awesome afternoon with Eva, eating chocolate cookies and chocolate and listening to her talking about her trip to London (which didn't please me at all ahah), my mom made the heaviest dinner ever and my belly is full... Here are some pictures!

Olá! Estou tão... cheia! Além de ter passado uma tarde excelente com a Eva, a comer bolachas de chocolate, mais chocolate e a ouvi-la falar da viagem a Londres (que não me agradou ahah), a minha mãe preparou o jantar mais pesado de sempre e a minha tummy está cheia... Aqui estão algumas fotos!
maaa shooooez!

os meus zapatiteees!
Eva looking good in her pink Lennon sunnies and cute hat

A Eva super gira com os seus óculos Lennon e o chapéu querido
Us in my bedroom and ninja mom on the computer 

Nós no meu quarto e a mãe ninja no computador
Eva's babe

O babe da Eva
Cookieeees!

Bolachaaas!

How was your day? xxxx

Que tal o vosso dia? xxxx

5 comments:

  1. What cute pictures! (and totally agree - chocolate is always a good thing!)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Adoro chocolate! :D Adorei as fotos! *

    ReplyDelete
  3. Nice photos! And I agree- chocolate is ALWAYS a good thing :)

    ~Juniper
    i-wasnt-there.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. awesome shoes! :))

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Era o efeito que eu kinda procurava e fico feliz que tenha conseguido! Estava um calor do caraças lá e isso também ajudou hehehe

    Já tinha saudades de cá estar mas têm estado fraquinho.

    http://youngandnostalgic.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥