14.7.13

Row on

Hello there! How are you? Hope you're fine... I've finally arrived from nationals and although it didn't go as planned or wanted it still went awesome.
There is a first round and then 6 people are chosen to the first finale and the rest to the second one.
My nerves made me struggle through the whole regatta but after all, I still went to the second finale and won it. Fun fact: I rowed against a really close friend of mine and she won the first finale, she's the national champion.
Though at first I was really sad and déprimé with my results, I immediately wore a smile when I got to take everybody some pictures:

Olá! Tudo bem? Espero que sim... Finalmente cheguei dos nacionais e embora não tenha corrido como desejado e planeado foi super divertido.
Há uma eliminatória e depois são escolhidas 6 pessoas para a final A e as restantes ficam para uma segunda final.
Os meus nervos fizeram-me lutar durante toda a regata, mas ao fim de tudo, consegui ir à final B e ganhei. Curiosidade: remei contra uma amiga minha muito querida e ela venceu a final A, é campeã nacional.
Embora no início estava muito triste e déprimé com os meus resultados, usei imediatamente um sorriso quando tive a oportunidade de tirar algumas fotos:
focused boy

rapaz concentrado
Rowers after the race

Remadores depois da prova
Tó, before the race, holding tightly his oars

O Tó, antes da prova, a segurar nos remos com força
Our big support... 

O nosso grande apoio...
My eyes and I, Broas' eyes and... well...

Os meus olhos e eu, os olhos da Broas e... bem...
The boys getting ready

Os rapazes a prepararem-se
Alfredo
 my Pippi Longstocking self

o meu eu Pippi Meias Altas

So... I can say my day was cool... I had fun and in the end, that's really what matters... more like this will come! I hope you liked it! xxxx

Então... posso dizer que o meu dia foi giro... Diverti-me e no fim, é mesmo isso que importa... mais destas virão! Espero que tenham gostado! xxxx

3 comments:

  1. Ainda bem que te divertiste!

    ReplyDelete
  2. yay what a lovely day! it seems like you had lots fun!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ao menos divertiste-te e mesmo assim conseguiste um bom resultado! ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥