9.7.13

Resort'14 Stella McCartney

Stella Nina McCartney, London, 1971

I love Stella McCartney, always have and I bet I always will... It never disapoints me, she seems to be such a nice, girly person... at least it's what I see in her collections... how soft and féminin and full of attitude they are! 
I'm currently obsessing with her Resort '14 one, it was a tough job choosing the best to put in the collage, I just love them all!

Adoro a Stella McCartney, sempre gostei e acho que sempre vou gostar... Nunca me desilude, parece ser uma senhora muito querida e feminina, é precisamente o que transmite através das colecções...o quão suave e girly e cheias de atitude são!
Tenho andado obcecada com a colecção Resort'14, foi bastante difícil escolher o melhor para pôr na colagem, gosto de tudo!
I'm not a pants person neither a dark colours one, but I really wouldn't mind having any of these here... I love those black and golden details present in the coats and those yellow trousers gaaaawd!
The rest are totally my cup of tea... the pastels and the feminine cut, I'm crying over them... so perfect so dolly! I can really picture Blair Waldorf or Kate Bosworth wearing them! I can also picture myself wearing them but that would be it... juuuuust a dreeaaaaaaam (sing your heart out).

Não sou muito de calças ou cores escuras, mas não me importava nada de ter estes... Adoro os detalhes escuros e dourados nos casacos e aquelas calças amarelas gaaaawd!
O resto é mesmo a minha chávena de chá... desde os tons pasteis ao corte feminino... estou a chorar... tão perfeito tão boneca! Consigo mesmo imaginar a Blair Waldorf ou a Kate Bosworth a usá-los! Também me imagino a mim mas é mesmo só isso... um soooonhoooo (cantar alto).
We can also see how bold she was choosing the materials... going from something so rad as that Python pattern to something smoother one like duchesse satin or silk!
Stella M. said she was inspired by ''the type of woman who would have a snake tattoo'' which is totally clear to our eye, once we see there some badass bomber jackets and kickass patterns!
What did you think about the collection? xxxx

Também conseguimos ver o quão arrojada foi na escolha dos materiais...ao ir de um padrão de Pitão a um mais suave como a seda e o cetim duchese!
A designer disse que foi buscar inspiração ao ''tipo de mulher que teria uma cobra tatuada'' o que, se pensarmos um pouco, é perceptível através dos casacos bomber e os padrões badass!
O que acharam da colecção? xxxx 

4 comments:

  1. Awwwwwwww obrigada pelo teu comentátio yes yes yes I can be your glitery pony! :3

    ReplyDelete
  2. Eu sempre que venho ao teu blog fico asdfghjk e não falha! Ai mulher dás-me vontade de voltar ao século passado! Não há palavras <3 tavi gevinson portuguesa??
    Beijinho,
    Carolina ♡

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥