23.7.13

Ohhh buoy!!!!

...Ohhhhh buooooy! This is how excited I am for this week... It's Medieval week here, so I've been spending every single day and night with my friends hanging out and seeing stall by stall (though I know them all by heart now) and eating junk. If you read right 'every day and every night' which means I'm about to leave to meet them and here are some details!

...Ohhhhh buooooy! Esta é a prova do quão entusiasmada estou com esta semana... É a semana Medieval aqui, então tenho passado todos os dias com os meus amigos, a ver barraquinha por barraquinha (embora já as saiba de cor) e a comer cacas. Se leram bem 'todos os dias'  o que significa que estou prestes a sair para os encontrar e aqui estão alguns detalhes!
scented candles in my room

velas de cheiro no meu quarto
This is how to replace a picture you have with your ex-friends

é assim que se substituo fotos que tinha com ex-amigos

neighborhood

vizinhança
My skirty skirt

A minha saia sainha 
LOL(A)

See you tomorrow, but first, tell me how your day was!

Até amanhã, mas primeiro, digam-me como foi o vosso dia!

5 comments:

  1. That sounds like a lot of fun! I hope that you enjoy it :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. HAHA adorei a foto a substituir os ex amigos! :D lol

    beijnhos
    Giveaway CHOIES - International

    ReplyDelete
  3. Realmente essa foi uma boa substituição de foto haha
    Adorei a tua careta, sempre divertida :)

    ReplyDelete
  4. Ahah as tuas fotos, tão divertidas!!

    With love,Bárbara
    www.preppylemonade.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥