4.7.13

iPark

Hi there, what a good/bad way of starting a post hmm, I think that's exactly what I get from mixing iCarly with the place where Marta (blog) and I took pictures.
Yesterday was a fun day, by the morning I simply watched The Big Bang Theory and by the afternoon, after cancelling the day out at the beach, I called Martnix and we had lots but I MEAN IT, lots of fun! Seriously! We laughed so much I think we even lost weight (the heat helped).
We went for a walk and it's not shocking to you that we ended up taking pictures, we always do! Here are some:

Olá, que boa/má maneira de começar um post hmm, acho que é o resultado de misturar iCarly com o sitio onde eu e a Marta (blog) tiramos fotos.
Ontem foi um dia divertido, pela manhã, simplesmente assisti The Big Bang Theory e à tarde, depois de cancelar a ida à praia, liguei à Martnix e divertimo-nos muito, mas mesmo muito! A sério! Rimos tanto que acho que até perdemos peso (o calor ajudou).
Fomos passear e já não choca ninguem o facto de termos acabado por tirar fotos, é sempre assim! Aqui estão algumas:
I'm probably the biggest person in the world with facial expressions issues. I can't stand still with a normal smile, or frown or just stand and make it look pretty, I've been seriously trying to not ruin everything with silly faces... I tried it and this was a photo taken after it...

Sou provavelmente a pessoa com mais problemas com expressões faciais do mundo. Não consigo estar parada com um sorriso normal, ou franzir a testa ou estar séria e torná-lo bonito, tenho tentado não arruinar tudo com caras estúpidas... Tentei e eis o resultado...
I can't focus.

Não me consigo concentrar.
I CAN'T FOCUS!

NÃO ME CONSIGO CONCENTRAR!
Looking mental... again, ballet edition!


A parecer maluca... outra vez, edição ballet!

I hope you liked this post, tomorrow I'll show you some photos I took before xballet class... I decided to photograph my friends in their ballet outfits... xxxxx

Espero que tenham gostado do post, amanhã vou mostrar-vos algumas fotos que tirei antes da aula de ballet... decidi fotografar as minhas amigas com os seus outfits de bailarina... xxxxx

5 comments:

Thank you for your comment ♥