12.7.13

Fifty ways to leave your lover alone


Hello hello, how are you? I hope you're all ok... I'm already getting the nerves for sunday... I'll head to Montemor-o-Velho for rowing nationals and I'll row all by myself, not confy at all... Although I said I wouldn't panic and spent the whole week fine, today reality hit me and now I have 1 day to swallow it all and just do it (sounds like Nike to me).
Besides getting everything ready for the competition, I spent some time with my club mates and it was ba-na-nas. I had lots of fun!
Here's my outfit:

Olá olá, como estão? Espero que esteja tudo bem... eu já estou a ficar nervosa por domingo... Vou para Montemor-o-Velho para o Campeonato Nacional de Verão e vou ter de remar sozinha, naaaada confortável... Embora tenha dito que não ia entrar em pânico e tenha passado a semana toda nas calmas, hoje a realidade atingiu-me e agora tenho um dia para engolir tudo e simplesmente fazê-lo.
Além de preparar tudo para a competição, passei algum tempo com os meus amigos e foi ba-na-nas. Diverti-me imenso!
Aqui está o que vesti:
t-shirt: Zara
cardigan/casaco: Mango
skirt/saia: seamstress/ costureira
this is my mom's brooch, now mine, don't have a clue where she got it but I like it because it's ironic

este é o brooch da minha mãe, agora meu, não faço a mínima ideia onde o arranjou mas gosto porque é irónico
chums

companheiros

So, what do you think about the outfit? xxxx

Então, que acham do outfit? xxxx

13 comments:

  1. Omg adorava ver esse conjunto na íntegra, é que parece perfeito! E ohhhh tu também ouves Camera Obscura *.* são das minhas bandas favoritas; já os ouço há imenso tempo!

    ReplyDelete
  2. aww o casaquinho e os sapatos,que amorosos!

    Giveaway Persunmall <3 SHE WALKS Blog

    ReplyDelete
  3. Que look adoráveeeeel, como TU! <3

    ReplyDelete
  4. que roupinha tão bonita!

    ReplyDelete
  5. Wow that sounds scary!! I hope your race goes ok!! I am always so bad at that kind of thing I always chicken out haha.

    http://seriouslywak.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. Oh and bye the way I love your new pic (with the balloon)

    ReplyDelete
  7. O casaquinho é muito bonito!
    Boa sorte para a competição :)

    ReplyDelete
  8. Love it! A t-shirt é mil fofa e a saia é girissima! Espero que o campeonato te corra bem e acima de tudo que te divirtas! ❤
    Beijiinhos, Catarina

    catascustodio.blogspot.pt

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥