13.7.13

And though I close my eyes I see la vie en rose

 listening to: Louis Armstrong- La Vie En Rose 

Bonjour mes coeurs! How are you? I'm awesome in the moment, but I've had the worst of the days today... Nerves were striking so bad I spent the whole day troubling with tummy ache and vomiting. I'm better!
I haven't done much: I drew a bit, made caramel pudding and then went to the catholic mass; honestly all I wanted was to stay home, but I still went out and here's what I wore:

Bonjour mes coeurs! Tudo bem convosco? Eu estou óptima agora, mas tive um dos piores dias de sempre... Os nervos atacaram tanto que cheguei ao ponto de passar o dia a vomitar e com enormes dores de barriga. Estou melhor!
Não fiz muito: desenhei um pouco, fiz pudim de caramelo e depois fui à missa; sinceramente tudo o que eu queria era ficar em casa, mas mesmo assim saí e eis o que usei:
I didn't think much, it's mainly neutral, but a little pink would never hurt would it?

Não pensei muito, é maioritariamente neutro, mas um pouco de rosa não faz mal a ninguém certo?
oldies

velhinhos
...because one can never look naked in pearls

...porque ninguém fica nu desde que esteja a usar pérolas
Random stuff on my sketchbook

Desenhos random no meu sketchbook

How was your day? xxxx

Que tal foi o vosso dia? xxxx

7 comments:

  1. Your photos are so lovely,you're a great blogger and artist

    ReplyDelete
  2. aquele casacoooooooo awwwwww :3

    ReplyDelete
  3. Aww, I'm glad you're feeling better! That sounds awful.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ai que sapatinhos tão giros! Adorei, têm um ar tão vintage que adoro! Espero que estejas melhor!
    Beijiinhos, Catarina ❤

    catascustodio.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. beautiful sketches and i love the coat! nice blog, hope you get well soon. love from Prague! :)


    http://deersinwonderland.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Very beautiful clothes ;) Lovely shoes!



    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Espero que os nervos não te ataquem mais :/
    adorei o post <3

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥