16.6.13

Yellow fields

Marta texted me early in the morning to go on this vintage sale we have in town every month but unfortunately when we arrived people were getting things packed because of the weather. Do you think it stopped us from having a blast? HELL TO THE NO it didn't, we still went for a lovely bite and took some photos to show you! Hope you like them!

Recebi uma mensagem da Marta logo de manhã a sugerir que fossemos à Feira mensal das antiguidades cá da vila, mas infelizmente quando chegamos já estavam a guardar tudo por causa do tempo. Acham que nos impediu de divertir? ORA ESSA claro que não, fomos na mesma lanchar e claro que trago fotos para vos mostrar! Espero que gostem!
 Indispensable

Indispensável
Marta's boots

As botas da Marta
Le flawless-as-always Marta

Le Marta perfeita-como-sempre
Flowers, I can't get enough of them! 

Flores, não me farto delas!
I missed this kind of post, outfit ones. I also missed my old shoes already... my mom has been wanting to throw them away, but I told her more than once that she's only 'allowed' to do it when my toes touch concrete.
I love them no matter how ugly and wrinkly they look, they are my babies and actually the most confortable stuff I have around: I was going down the stairs to meet Martnix when I noticed how annoying the noise the sandals I was wearing made, so I immediately ran up to my house again and changed them for these.
Did you know Marta has a new blog? Check it out! It's called Saints wear Prada too!
I now leave you with a random and stupid photo and an even more stupid gif! See ya! xxxx, Rita

Já tinha saudades deste tipo de post, com outfits. Também já tinha saudades dos meus sapatos velhinhos... a minha mãe anda a querer deitá-los fora mas já lhe disse que só lhe é ''permitido'' fazê-lo quando os meus dedos tocarem no cimento.
Adoro-os independentemente do quão feios e enrugados estão, são os meus bebés e sem dúvida o mais confortável que tenho por perto: ia a descer as escadas para me encontrar com a Martnix quando reparei no quão barulhentas eram as sandálias que tinha, então corri imediatamente até à minha casa e troquei-as por estes.
Sabiam que a Marta tem um blog novo? Deem uma olhadela! Chama-se Saints Wear Prada too!
Deixo-vos agora com uma foto random e estúpida e um gif ainda pior! Até amanhã! xxxx, Rita
AND NOW....

E AGORA...

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3 comments:

  1. ahaha, que gif funny, tu deves ser super engraçada ao vivo :) estás super gira, como sempre!

    ReplyDelete
  2. HAHAHA adorei o gif! :D
    Já segui o blog dela! HEHE *

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥