16.6.13

Summer resolutions

It's finally here: summer... School is over and I'm officially ready to get a good tan, spend awesome days with my friends and listen to music non stop, ride my bike and do everything, careless of studying for a while...
This leads me to talking about what I want to improve in here, during this period of 3 months way more focused on the blog. I want to photograph more, I want to post more outfits and DIYs and maybe this summer I'll even get a camera since I'm going to have a little summer job.
Now talking about the following pictures: nothing else but an awesome afternoon spent with my friends under a huge tree at the local park - our new spot for long afternoons with music and laughter and long conversations. I love them all.

Finalmente chegou: verão... A escola acabou e estou oficialmente pronta para ganhar um bronzeadinho, passar dias espetaculares com os meus amigos e ouvir música non-stop, andar de bicicleta e fazer tudo sem pensar nos estudos por um pouco...
Isto leva-me a falar sobre o que pretendo melhorar aqui, durante estes 3 meses mais focada no blog. Quero fotografar mais, fazer mais posts com outfits e DIYs e talvez consiga uma máquina fotográfica só minha visto que vou ter um trabalho de verão.
Agora falando sobre as fotos que seguem: nada mais nada menos que uma tarde muitíssimo bem passada com os meus amigos debaixo de uma árvore gigantesca - o nosso novo spot para tardes passadas com música, riso e longas conversas. Gosto muito de todos.
Zé and Daniel are amazing guitar players... I've been wanting to know how to play it forever and this summer will be it...Daniel has teached me some stuff already, it's time to get all my motivation on and learn the rest on my own!

O Zé e o Daniel tocam super bem... quero saber tocar guitarra desde sempre e este verão é o tal... o Dani já me ensinou umas coisinhas, está na altura de recolher toda a motivação e aprender o resto!
Dans
Whitest boy on earth, Dani White (wouldn't it be ironical if White was really his surname?)

O rapaz mais branco à face da terra, Dani Branco (era mesmo irónico se Branco fosse mesmo o apelido dele)
 Bárbara
Big-Head Tony and Edu

Tony Cabeça-Grande e Edu
 Ruben and Edu

Rúben e Edu
Me!

Eu!

I hope you liked the pictures and enjoyed this post... Do you have any plans for this summer already? xxx

Espero que tenham gostado das fotos e do post...Já têm alguma ideia do que mais querem fazer este verão? xxx

4 comments:

  1. As fotos estão brutais! Máquina descartavel? :p

    ReplyDelete
  2. eu quero viajar por portugal, já que parece que não vamos ter calor, estou a descartar a ideia de ir à praia, ahah. por acaso também queria ver se arranjava um part time :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥