17.6.13

Loving: Barbara Tfank Resort'14

Barbara Tfank Barbara Tfank Barbara Tfank, even her name is beautiful! I didn't know about this brand until I accidently stumble on it  while browsing style.com. I must say I'm absolutely in love with it and just knowing about it now has made me feel like I've been blind all my life, joking.
Barbara has launched her brand in 2001 and hasn't stopped ever since, indeed she's getting powerful in the 
fashion industry with her exquisite fabrics, elegant cut and vintage looks.

Barbara Tfank Barbara Tfank Barbara Tfank, até o nome é bonito! Não conhecia a marca até acidentalmente tropeçar nela enquanto navegava o style.com. Devo dizer que estou completamente apaixonada e só ter conhecimento dela agora faz-me sentir que vivi cega toda a minha vida, estou a brincar.
Lançou a marca em 2001 e desde então não parou, de facto, está a tornar-se cada vez mais poderosa na indústria da moda com os seus tecidos requintados, cortes elegantes e aquela aparência vintage. 
Buuuuuut I'm not the only one loving it, big names like Adele and the first lady Michelle Obama are also lovers of this brand! 
I personally think this collection is flawless, its creamy and pastel tones with fine golden lines are to die for don't you think?
I can picture Betty Draper wearing this... How beautiful! Also Elizabeth Taylor would look great in it, some even say this american designer's collection was inspired by her!
I've told you my opinion on this brand already, what's yours? xxxx

Maaaaas não sou a única a cair de amores, grandes nomes como Adele e a primeira-dama Michelle Obama
também são amantes desta marca! 
Eu, pessoalmente, acho esta coleção impecável, os tons cremosos e pastel com apontamentos dourados são de morrer não acham?
Consigo imaginar a Betty Draper a usar estes vestidos...Que bonita! A Elizabeth Taylor também iria ficar mais que perfeita neles, há quem diga que uma das coleções desta designer americana foi mesmo inspirada nela!
Eu já vos dei a minha opinião sobre a marca, qual é a vossa? xxxx

6 comments:

  1. Adoreeiiiii o post Ritz <3
    o teu blog está cada vez melhor*
    continua (;

    <3
    http://unusualunusual.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Beautiful fashion pictures <3
    Love, Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  3. Lomb it! O primeiro vestido é just perfect.

    ReplyDelete
  4. I didn't know that brad and I loooove the dresses!! Thanks for that post ;)
    xoxo

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥