29.5.13

wall of stuff | 2nd update

Hello there! How are you? I'm fine...I'm sort of nervous because I have my 2nd philosophy test tomorrow (from this term)...
My wall of stuff is growing! I've been pasting lots of stuff in it... I find it entertaining and relaxing because it's like a huuuuuge puddle, I mean, puzzle!
I had pasted things from trips such as Paris before but now I've put the ones from Madrid (like that Lion King, Dali and the two men above it from Reina Sofia's museum*), some ads I liked from old Vogue Magazines and also added a speech bubble -with Diesel Island's famous motto ''land of the stupid home of the brave''- in the top of my bed suggesting what I'm dreaming about!
Also, this was troubled because apart from all the studying I got my mom a hair care session (haircut included hahah).
How was your day? See you tomorrow with a hopefully better post... xxx, Rita

Olá! Como estão? Eu estou bastante bem...quer dizer, nervosa porque tenho o 2º teste de filosofia amanhã (deste período)...
A minha parede de tralha está a crescer! Tenho colado imensas coisas nela... Acho divertido e relaxante porque é como um puzzle gigante!
Já tinha colado coisas de viagens como a Paris, por isso acrescentei Madrid (o Rei Leão, Dali e os dois senhores do museu Rainha Sofia*), alguns anúncios que gostei de revistas Vogue antigas e também um balão de pensamento -com o célebre motto da Diesel Island ''land of the stupid home of the brave''- sobre a minha cama a sugerir o que estou a sonhar!
O meu dia também foi bastante atribulado porque à parte de todo o estudo ainda proporcionei á minha mãe uma sessão de cuidados para o cabelo (corte novo incluído hahah).
E o vosso dia? Até amanhã, com um post melhorzito espero...xxx, Rita~

*Robert Filliou- Autoportrait bien fait mal fait (1973)

2 comments:

  1. Olá minha querida

    Espero que o teste corra bem!
    Adoro o teu sorriso

    Muitos beijinhos
    MUAH*
    Blog | Youtube | Facebook

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥