20.5.13

trips | Madrid part I

Hello there! I'm back from Madrid already and I'm so happy because it was awesome, really awesome!
We went to the Museum of Prado and Reina Sofia and we also walked around the town, it was really funny once we saw all the celebrations from Atlético de Madrid!
It was expected to rain all 3 days but we caught a bit of sun in the last 2, I had a blast with all my friends and obviously I took tons of pictures!

Olá! Já cheguei de Madrid e estou tão contente por ter sido espetacular, mesmo espetacular!
Visitamos o Museu do Prado e o Reina Sofia e também passeamos por lá, foi muito engraçado porque apanhamos os festejos do Atlético de Madrid!
Esperávamos que chovesse nos 3 dias mas apanhamos solinho nos últimos 2, diverti-me imenso com todos os meus amigos e obviamente tirei toneladas de fotos! 
Moi!
 El Retiro
 Plaza Mayor
 really expensive cherries
cerejas muito caras
 Statue of a queen in Buen Retiro park
Escultura de uma rainha no Parque do Bom Retiro
Calles Madrileñas
Quick instas
instas rápidos
Martnix+Moi
I have a few more to show you but I'm afraid this might get gigantic and boring so I'll leave it for tomorrow... I hope you like it! Xxxx, Rita

Tenho mais algumas para mostrar mas com o medo de tornar este post gigantesco e secante prefiro deixar para amanhã... Espero que tenham gostado! Xxxx, Rita

9 comments:

  1. Fizeste-me ficar com uma vontade tremenda de ir viajar :D

    beijinho

    ReplyDelete
  2. Love the second picture, the birds and the color.
    Also your smile is so lovely, can't get over it.

    ReplyDelete
  3. Que lindas fotos, adorei.

    Muitos beijinhos
    MUAH*
    Blog | Youtube | Facebook



    ReplyDelete
  4. Que fotos giras! Ainda bem que gostaste! *

    ReplyDelete
  5. Fotografias bem giras! Aproveita bem Madrid porque deve ser fantástico! :)

    Giveaway no meu blog <3 SHE WALKS Blog

    ReplyDelete
  6. Gostei imenso, deve ter sido fantástico!!

    ReplyDelete
  7. Wonderful photos! Madrid looks so awesome! I want to go :)

    xxLiora
    i-wasnt-there.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Adorei as fotos ;) Adorava visitar Madrid ainda só fui a Barcelona ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥