30.5.13

outfit | crimson and clover

Hello there! My test went fine, I'm tired but I loved my day, specially the afternoon! I spent it with my friends chilling under a huuuuuuge tree safe from the wind and sun in our town's park... It's our little haven now!
I'm glad this troubled week is almost over, too bad I'll have a terrible weekend, full schedule...
Well, I took some photos and some of them are details from my outfit: GOSH sweater, my little black dress, black tights and my mocassins, I hope you like it!

Olá! O meu teste correu bem, estou cansada mas adorei o dia, principalmente a tarde! Foi passada com os meus amigos debaixo de uma árvore gigaaaante que nos abrigou do vento e do sol no parque da vila... é o nosso pequeno refúgio agora!
Estou mesmo contente por esta semana atribulada estar a acabar, pena seguir-se um fim-de-semana terrível, agenda cheia!
Bom, tirei algumas fotos e algumas são detalhes do meu outfit de hoje: a sweater GOSH, o meu little black dress, meia-calça preta e os mocassins, espero que gostem!
So how was your day? See you tomorrow! xxx

Então, que tal o vosso dia? Até amanhã! xxx

7 comments:

  1. Nice photos! I love your sweater :)

    xxLiora
    i-wasnt-there.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. That sweater is so great! Glad that your test went well :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Gosto sempre de ver detalhes em fotografias! O anél é bem giro :)

    ReplyDelete
  4. Adorei os detalhes! ;)
    O dia foi bom, mas hoje ainda vai ser melhor! Sexta-feiraaaaaaaa!! HEHE *

    ReplyDelete
  5. Deve ter sido um dia tão bem passado :)
    Gostei muito dos detalhes

    beijinho
    http://dcidadedopecado.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. how amazing is your outfit? <3 blue creepers <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Adoro sempre os detalhes dos teus outfits, são super originais :3

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥