14.4.13

random | What in the world have I done?

I think this was one of the laziest, craziest weeks ever... I mean, the weather has been having as many ups and downs as a rollercoaster, me no likey :(
Although I haven't done much I have some drawings from my sketchbook, a collage I'm doing at school about Matisse's Odalisque in Red pants and a little something I'm doing for the blog to show you!

Acho que esta foi das semanas mais preguiçosas, malucas, de sempre... Quer dizer, o tempo tem tido tantos altos e baixos como uma montanha-russa, no me gusta :(
Embora não tenha feito muito tenho alguns desenhos do meu diário gráfico, uma colagem que estou a fazer na escola da Odalisca das calças vermelhas de Matisse e uma coisinha que estou a fazer para o blog para vos mostrar!
Oh have I told you I'm going to Madrid in 1 month and 3 days? School trip, we're going to the museum of Prado, Reina Sofia and of course, we're going to have lots of fun and I'll take lots of pictures to show you!
I hope your week has been excellent, see you tomorrow! Xxxx, Rita

P.S- Thank you Mr.Sun, we welcome you with deep deep love, hugs and kisses, Rita.

Ah, já vos disse que daqui a 1 mês e 3 dias é a viagem a Madrid? Visita de estudo, vamos ao museu do Prado, Rainha Sofia e claro, vamo-nos divertir imenso e eu vou tirar imensas fotos para vos mostrar!
Espero que a vossa semana tenha sido excelente! Xxxx, Rita

P.S- Obrigada Sr.Sol, recebemo-lo com profundo amor, abreijos*, Rita.

*termo que me foi dado a conhecer pela minha professora de português: abraços+beijos

9 comments:

  1. Tens desenhos tão lindos :)
    Se há coisa que eu sempre quis era desenhar bem. Mas sou o maior desastre à face da terra.
    Ri-me um bom bocado com o segundo desenho :P

    beijinho

    ReplyDelete
  2. tanta coisa gira, tens mesmo jeito para ilustração!

    ReplyDelete
  3. Adorei os desenhos, tanto mesmo! :D

    ReplyDelete
  4. Desenhas tão bem! Adorei e espero que te divirtas em Madrid!
    Beijiinhos, Catarina

    catascustodio.blogspot.pt

    ReplyDelete
  5. I wish I could go to Madrid. Have fun.

    ReplyDelete
  6. hello rita ;) i love, love love LOVE your pictures! you're so talented & creative what i enjoy in people! before i make new layout of my blog i always make a sketch of it, always! spain, madrit? wow, hope to see mannnyyy photos here!
    follow you & like on facebook, hope you'll like my blog and we can be friends ;)


    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    ReplyDelete
  7. Tens tanto jeito para o desenho! :)

    Giveaway no meu blog <3 SHE WALKS Blog

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥