18.2.13

b-day girl

Hi! I'm finally 16 and I can take a deep breath and say I've had an amazing days with family and friends, I couldn't ask for anything else! Here are some little gifts I got!

Olá! Tenho finalmente 16 anos e posso respirar fundo e dizer que tive um dia fantástico com os amigos e família, não poderia pedir mais nada! Aqui estão alguns presentinhos que recebi!
I'm in love with my new confy winter set, I needed some gloves and I got the whole thing, merci!

Adorei o meu novo conjunto, precisava de umas luvas e acabei por receber tudo, merci!
A little treat from mysugar!

Um docinho da mysugar!
A new sketchbook thank you mom!

Um novo diário gráfico, obrigadjinha mãe!
 by mom!

feita pela mãe!

The rest was money and of course, I've saved some and sunday I'll take advantage of my day at the mall to buy some things!
My b-day is almost over! Now the countdown to my pajama party starts today! I can't wait to have the girls home and go to the mall with them on the next day, 5 days more! Kiss kiss!

De resto foi dinheiro e claro, guardei algum e no domingo vou aproveitar o meu dia no centro comercial para comprar algumas coisinhas!
O meu aniversário está quase a acabar! Agora a contagem para a minha festa começa! Mal posso esperar por ter as meninas cá e ir com elas ao shopping no dia seguinte, mais 5 dias! Beijinho!

6 comments:

  1. I'm so glad that you had a good birthday! You got some really lovely things :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Uhuhuhu muitos parabéns então!! Ainda bem que tiveste um bom dia ^^
    As tuas prendinhas são lindas, um bloco novo dá sempre jeito! Também uso desses :P

    ReplyDelete
  3. Happy birthday! You got some great gifts!

    xxLiora
    i-wasnt-there.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Os meus parabéns muito muito atrasados :( <3

    ReplyDelete
  5. Uau, a tua mãe tem cá um jeito!

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥