23.1.13

beauty | totally re-purchasing


Hi! I wanted to bring you a different post today, I've brought you some of the cosmetics that are almost over and that I'm totally looking for to re-purchase.

1. I use this perfume since I was a little girl, I think everyone knows it, Pomme d'api from Yves Rocher, it's got that soft apple smell I adore it!
2. My aunt bought me this raspberry scented hair refresher from avon so my hair looked healthier and it totally works, it looks healthy and shiny. I use it every day and then just comb my hair with my fingers and that's it!
3. I love this perfume, it's my mom's but I use it as well, L'instant magic, it's girly and romantic, it's perfect ahahah
4. L'instant magic body lotion from Guerlain
5. Old school nivea, lovable and healthy
6. Don Algodon, smells like clouds to me!

What are the items you're totally re-purchasing? xxxxx Rita

Olá! Queria mostrar-vos algo diferente hoje, trouxe-vos alguns dos produtos de beleza que estão quase a acabar e que estou a pensar em voltar a comprar.

1. Uso este perfume desde pequena, acho que toda a gente conhece o Pomme d'Api da Yves Rocher, tem aquele cheiro suave a maçã, adoro-o!
2. A minha tia comprou-me este spray para o cabelo com cheiro a framboesa da avon para que o meu cabelo ficasse mais saudável e funciona mesmo, fica mais bonito e brilhante. Uso todos os dias e depois penteio com os dedos e já está!
3. Adoro este perfume, é da minha mãe mas também o uso, L'instant magic, é feminino e romântico, é perfeito ahahah
4. L'instant magic, o creme da Guerlain
5. O nivea tradicional, amoroso e ótimo
6. Don algodon, cheira a... nuvens!

Quais são os produtos que querem voltar a comprar? xxxxxx, Rita

4 comments:

  1. ohh adoro o novo layout do blog *.*
    o header está mesmo perfeito.
    Eu não tenho experimentado nada de novo, por isso não tenho assim nada a recomendar sequer, mas fiquei curiosa em relação a esses perfumes :P

    ReplyDelete
  2. Aww obrigado Rita ^_^
    omg, adoro o novo design, agora sim está mesmo perfeito!
    Beijinho ♥

    ReplyDelete
  3. Nivea, Avon <3 Love it


    Win a SheInside coat! http://svenagrade.blogspot.com/2013/01/sheinside-weekly-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. obrigada :)
    daqui a nada publico o look completo :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥