19.12.12

I want/wish, I need

1- I want this book so bad, it's from the collection The Time-Travelling Fashionista, that follows the life of a teenager that embodies every dress she wears, transporting herself back to when and where that dress was worn. This one is 'On Board of the Titanic'. The illustrations are awesome!

2- I want Cath Kidston's 'Tips for Vintage' style, because I love Cath Kidston and tips for vintage style by her? What a dream!

3- I wish I had this book, 100 years of fashion, mostly because of its vintage content, since 1900!

4- I need some gloves, and this pair from modcloth look fair enough!

5-I need a watch, none of mine work and most of them are from my childhood! This one is from Kate Spade NY.

6- I want and need this camera, we had a camera but it died 2 years ago. I find this really perfect because it's exactly what I need: I'll have better quality photos and I can carry it everywhere.

7- Shame on me, I have no sunglasses. I'm looking for some eye cat ones because it's what suits me better, these are from primark! NEED!

8- I don't really need a Pan Am brooch, but I'm a fan girl, it's a dream!

What do you want/wish and need right now? xxxxxx, Rita
.....................................................................................................................................................................

1- Quero muito este livro, é da coleção The Time Travelling Fashionista, que segue a vida de uma adolescente que encarna todos os vestidos que usa transportando-se para a época e por quem foi usado. Este é a bordo do Titanic. As ilustrações são espetaculares também!

2- Quero este livro da Cath Kidston, porque a adoro e conselhos dados por ela? Que sonho!

3- Quem me dera ter este livro, 100 years of Fashion, maioritariamente pelo conteúdo vintage, desde 1900!

4- Preciso de umas luvas, e este par da modcloth fazem justiça ao meu desejo!

5- Preciso de um relógio, nenhum dos meus funciona e maior parte já os tenho desde pequena! Este é da Kate Spade NY.

6- Preciso e quero esta máquina fotográfica, Canon A3400, a de casa 'morreu' há 2 anos. Acho esta perfeita porque é exatamente o que procuro: qualidade e posso carregá-la para todo o lado.

7- Que vergonha, não tenho óculos de sol. Estou à procura de uns eye cat, porque é o que se encaixa melhor, estes são da primark! PRECISO!

8- Não preciso de um broche da Pan Am, mas como fã, é um sonho!

O que querem/desejam e precisam de momento? xxxxxxx, Rita

4 comments:

  1. n conehcia o primeiro livro mas agr tb quweo ahaha
    gosto da tua wishlist!

    ReplyDelete
  2. também preciso de um relógiooo! :c

    ReplyDelete
  3. Gosto das tuas escolhas! :D

    ReplyDelete
  4. uma listinha amorosa, para uma menina amorosa! :D gostei muito!


    beijinhos, Nádia
    My Fashion Insider

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥