28.12.12

Findings at the sales

Hi! Today I went to the mall with my mom and her boyfriend and I bought a velvet romper and a comics sweater saying 'GOSH'.
I barely ever wear pants, but today I found some pretty cool patterned ones I'd like to buy, which didn't happen because they didn't have my number (thanks to all the festive food I've been eating), so here's what I bought:

-Olá! Hoje fui com a minha mãe e o namorado ao Shopping e comprei um macacão de veludo azul e uma camisola a dizer GOSH! de banda desenhada.
Quase não uso calças, mas hoje encontrei umas com uns padrões mesmo giros e que queria comprar, o que não aconteceu porque não tinham o meu número (graças à comida festiva que tenho comido), eis o que comprei:
15.99, I paid 9.99 euros-Pull & Bear
25.99 paid 15.99 euros- Stradivarius
Lunch, yuuuuuummyyyyyyyy
Almoço, yuuuuuuuummyyyyy
Soooo, do you like my shops? See you tomorrow! xxxxxx
Entããão, gostam das minhas compritas? Até amanhã! xxxxxx

6 comments:

  1. Era para comprar essa sweater o: é lindaaaa
    mas não era "dia de comprar roupa" ahahahh
    eu amei as tuas comprar sweetie <3
    LY

    ReplyDelete
  2. Adoro o macacao!!! que lindo :) beijinhos*

    www.be-your-own-hero-now.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. O macacão é tão giro! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥