21.11.12

you're slowly dying for absolutely nothing

Hey! I'm feeling so creepy today! These are today's experiments!
Hey! Estou-me a sentir super assustadora hoje! Estas são as experiencias do dia!
Today was a really tough day, well it wasn't, I'm just tired of saying my day was a blast in every single post ahahahahahahah. I wore a beige trenchcoat, high waisted black pants, beige knit shirt and.......that's it. I had melted chocolate with cookies as a snack... bah, see you tomorrow! xxxxxxx, Rita

-Hoje foi um dia muito duro, não não foi, estou só cansada de dizer que o meu dia foi um estrondo em todos os posts ahahahahhahahah. Usei uma gabardine bege, calças de cinta subida pretas, camisola de malha bege e..........é tudo. Lanchei bolachas com chocolate derretido... bahhh, até amanhã! xxxxxxxx, Rita

5 comments:

  1. It's always good to experiment with photography when you're in a certain mood.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Flor! Conheci seu blog passeando pela net! Te convido para conhecer meu canal do youtube e blog e se inscrever nos dois se possível! Obrigada!! Me mande um recado para eu te seguir de volta! :)

    Beeeeijooos

    re-becah .blogspot.com (JUNTAR O LINK)

    youtube .com/user/blogdareh/featured (JUNTAR O LINK)

    ReplyDelete
  3. these photos are amazing <3 and your coat is so stylish yay!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥