18.11.12

Pineapple got divorced now they're just Pine and Apple ✾

Heeeeey, how are you? I'm fine, just arrived from my grandparents' house from a great family lunch.
Meanwhile I had an idea for a different post: You can ask me whatever you want to know until Tuesday and maybe I'll answer your questions in a video!

-Heeeeey, como estão? Eu estou ótima, acabei de chegar da casa dos meus avós de um almoço de família espetacular.
Entretanto tive uma ideia para um post diferente: Podem perguntar-me tudo o que quiserem saber até Terça e talvez responda às vossas perguntas num vídeo! 
I didn't wear anything (special) today, I never do, but today I just wore a blue and white striped shirt under a colorful striped sweater, black velvet shorts (my fave), black tights and beige shoes. It was really cold but my clothes managed to keep me really confy and warm, that's their work, if they fail they won't get paid. Ha,  jokes.

-Não vesti nada de (especial AUTU LÁ)  hoje, nunca visto, mas hoje usei uma simples camisa às riscas azuis e brancas por baixo de uma sweater às riscas coloridas, calções de veludo preto (os meus favoritos), meia-calça preta e sapatos beges. Esteve muito frio mas as minhas roupas arranjaram maneira de me manter confortável e quentinha, quer dizer,é o trabalho delas, se me falharem não há salário para ninguém. Ha, que piadaaaaa Rita. 
I found some amazing retro canisters in orange, I'm so glad my grandma didn't replace this for modern ones, I've always been fascinated for these! 

-Encontrei umas caixas retro em laranja espetaculares, ainda bem que a minha avó não as substitui por umas modernas, sempre fui fascinada por elas!
Time for some tea! Hope you liked this aswell as I wish you all a splendid week! xxxxxx, Rita

Hora do chá! Espero que tenham gostado bem como vos desejo uma semana esplêndida! xxxxxx, Rita
O blog da minha mãe:

15 comments:

  1. Gosto das cores da camisola, parece ser bem gira :D

    ReplyDelete
  2. your sweater seems to be so cute <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ainda bem que o teu domingo foi "espectacular"!
    A sweater parece ser bonita :)

    ReplyDelete
  4. A minha avo tmb tinha essas caixas, mas a versão azul XD

    ReplyDelete
  5. adorei :b
    as fotos estão maginificas !!
    LY <3

    ReplyDelete
  6. These pictures are just great and your blog is beautiful !

    xx

    Enter the SHEINSIDE GIVEAWAY on my blog

    ReplyDelete
  7. Também já cheguei a ver cá por casa umas caixas parecidas com essas :)
    as tuas fotos *-*

    ReplyDelete
  8. .... Hi dear ^^ real nice pics ^^
    what do you think to follow each other ??? ^^ I'll wait for you on my blog...
    kiss and have an happy day
    vendy

    follow me:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople

    ReplyDelete
  9. Very cute, and if I had velvet shorts they'd be my favourite too! Thanks for your comment on my blog, and well done for recognising the song it just makes me happy to spread a bit of my music as well as fashion

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥