15.11.12

'NEW' in!

Helloooooooooooooooooooooooooooooooo
Today was a blast, I didn't have classes in the afternoon once our philosophy teacher was absent so I got to stay home chilling! Yaaaaaaaaaaaaay! Today I've had my english presentation, I was shaking but it went well in the end.

-Hoje foi um dia espetacular! Não tive aulas á tarde porque a professora de filosofia faltou então pude ficar em casa a descansar! Yaaaaaaaaaaaaay! Hoje tive também a minha oral de inglês, estava a tremer mas correu bem no fim.
 Today I  took advantage of my free afternoon to update my graphic journal! Do you like these? They are kind of random indeed ahahahahah

-Hoje  aproveitei a minha tarde livre para atualizar o meu diário gráfico! Gostam? São um bocado aleatórios na verdade ahahahahah
These are my new shirts a friend of my mom's gave me, I have a blue and a beige one , although I like the blue one better because it reminds me of blue portuguese tiles... well, both remind me of tiles, but the beige one reminds me old bathroom tiles instead ahahahahahahaha. 
This is it today, I hope your day went as awesome as mine, see you tomorrow, xxxxxx, Rita

-Estas são as minhas camisolas novas que uma amiga da minha mãe me ofereceu, tenho em azul e bege embora goste mais da azul por me fazer lembrar azulejos portugueses...bem, ambas me fazem lembrar azulejos, mas a bege faz me lembrar aqueles azulejos das casas de banho antigas ahahahahahahahah.
É tudo por hoje, espero que o vosso dia tenha sido tão ótimo quanto o meu, até amanhã, xxxxxx, Rita

11 comments:

  1. amanhã quero ver-te com a azul , é linda <3
    e conselho de miga : põe a primeira foto (das três a preto e branco) como foto de perfil !!

    see you tomorrow RITZ <3

    ReplyDelete
  2. Os desenhos estão tão giros!

    ReplyDelete
  3. Passei por aqui apenas para dizer que A-D-O-R-O o teu blog, e como iniciante neste "hobbie", inspiro-me bastante no teu bom humor e fofura, ihih. Segui, e adorava que me desses uma opinião sobre o meu pequeno blog (http://two-littlethings.blogspot.pt/). Kiss!

    ReplyDelete
  4. I love your drawings! They're cool :)

    ~Olivia
    faceinthesea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Me divierto mucho con tus fotos y con tus dibujos disfrutoo

    ReplyDelete
  6. when i see your beautiful face, i always smile ;)
    + this illustration is so cool!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. nice glasses
    and nice graphic journal
    I also have a grapgic journal. I call it visual diary ;)

    ReplyDelete
  8. you are soo cute!!! and such original content!! i had to comment! <3

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥