4.11.12

New fluffy combat boots+ diy moneybox

This is my moneybox! I'm saving money for my camera and why buying pigs when you can be more original? 
I used an old Royal baking powder tin and opened a little hole in it, done.. 
It's less 'showy' than a huge pig with a hole in his loin! 
Oh, did I ever mentioned it's free? Obviously my mom has paid for the tin, because she needed baking powder, but when she was about to throw it out, I reused it for the moneybox! It's easy, you should try: baking powder tins, coca-cola cans, whatever you use will be more original and the final result is really cute! 

-Este é o meu mealheiro! Estou a guardar dinheiro para a minha câmera e para quê comprar porquinhos quando se pode ser mais original?
Usei uma lata de fermento em pó Royal e abri um pequeno buraco, feito..
É menos ''vistosa'' do que um porco enorme com um buraco no lombo!
Ah, já mencionei que é grátis? Obviamente a minha mãe pagou pela lata, porque precisava de fermento em pó, mas quando estava prestes a deitá-la fora eu reutilizei-a para o mealheiro! É fácil, deviam tentar: latas de fermento em pó, de coca-cola, independentemente do que usarem vai ser mais original e o resultado final é muito giro!
These are my new boots! I looooooooove them! They can be used in 2 different ways! 

-Estas são as minhas botas novas! Adoooooooooro-as! Podem ser usadas de duas formas!
Today I'm going to spend the afternoon studying.. Do I  want to? No. 
I've studied a bit already so maybe if I start at 6.30p.m and end at 9 will be enough, which gives me 3 hours left to chill!
I hope your day is going well so far, mine is, got to go watch Mad Men! xxxx

-Hoje vou passar a tarde a estudar. Se quero? Não.
Já estudei um pouco portanto talvez  começar às 18h e acaber ás 21h seja suficiente, o que me deixa 3 horas para descansar!
Espero que o vosso dia esteja a correr bem para já, o meu está, vou ver Mad Men! xxxx

12 comments:

  1. As botas são lindaaas! Gostei mesmo delas! beijinhoos

    ReplyDelete
  2. A ideia do mealheiro é mesmo original! As botas são muito giras :)

    ReplyDelete
  3. amei a ideia <3
    o blog está lindo e adorei as botas novas
    ly <3

    ReplyDelete
  4. aiii Rita, eu quero umas botas dessas :(

    ReplyDelete
  5. As botas sao tao lindas!!



    http://www.bitsnpieces.me

    ReplyDelete
  6. OWWW
    que ideia fantástica.
    Muitos beijinhos Princess*
    MUAH****

    ReplyDelete
  7. Very nice idea with the tin. Wishing you to buy your camera soon! :)
    Love the boots. Looks so warm n nice! Love 'em!!! :)
    Would love to invite you over to my blog and if you like do follow too! :)
    FASHION PANACHE BLOG

    ReplyDelete
  8. Obrigado querida!!
    Adorei as botas *-* (gosto muito da 2º maneira de as utilizar).

    ReplyDelete
  9. Boa sorte, hihi!
    Beijocas e obrigada pelas melhores linda :)

    ReplyDelete
  10. oh man i am looking for some solid and cute boots for winter. these are so great! and i like your little money saving can haha. i need one of these so i can save up for a camera (or four) too! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥