5.11.12

Moschino SS'13 rtw

I'm in total love with Moschino'Spring/Summer ready to wear collection... It's precisely what I've been looking for a long time: it's colourful, playful, classy, feminin and it has that 60's vibe I adore!
When I saw the show I noticed the make up.. It's so simple but yet so cute! The cat eye is white and the lips are vibrant orange. LOVELY! 

-Estou completamente apaixonada pela coleção pronto a vestir Primavera/Verão da Moschino.. É precisamente o que eu tenho estado à procura há tanto tempo: é colorida, divertida, classy, feminina e tem aquela vibe dos 60 que eu tanto adoro!
Quando vi o desfile reparei na maquilhagem.. É tão simples mas tão querida! O olho de gato é branco e os lábios cor-de-laranja forte. ADORÁVEL!

Marike Le Roux,Cara Delevigne, Lindsey Wixon
Marine Deleeuw
Ming Xi
Cara Delevigne
Marike Le Roux

Once the design is simple, the prints are bold and fun!
Some of the outfits remind me a lot of Jacqueline Kennedy because of the jackets she used to wear and her sunglasses as well!

-Uma vez que o design é simples, os padrões são arrojados e divertidos!
Alguns conjuntos fazem-me lembrar imenso a Jacqueline Kennedy, por causa dos casacos que usava e pelos oculos de sol também!
I think this collection is really 'wearable' and obviously it would feel like I've died and went to heaven if I had it on my closet! Do you like it? xxxx

-Acho esta coleção muito''vestível'' e é claro que iria parecer que tinha morrido e ido para o céu se a tivesse no meu armário! Gostaram? xxxx

12 comments:

  1. É linda esta coleção, ainda nao tinha visto! E adorei o header, está liiindo :D

    Beijinhos ♡ http://hello-strawberryswing.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Adorei a maquilhagem! Acho que nunca tinha visto esta conjugação... Fiquei inspirada! Acho que vou fazer uma do género para experimentar :)

    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Eu não me importaria nada de ter algumas das peças :)

    ReplyDelete
  4. Gostei muito da colecção *

    ReplyDelete
  5. Wooooooooooow, muito linda !
    To esperando você lá no meu blog, viu?
    Beijocas, http://www.modanywhere.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I really love your blog! New follower :-). Oh and the makeup is gorgous , I love the white liner

    Mycrushcouture.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. this show was one of my faves <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Great post. The collection looks fabulous!

    Xo
    Jennifer | My Scrambled Style.nl

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥