7.11.12

Hi pumpkin!

I'm sick........I'm the class president so I had a meeting with the teachers today.. It happened that it went from 4 to 6.30 p.m.. By that time it was already dark......and raining....... and I headed to my ballet class (on the other side of the village) under that rain. S-WEEEET!
Before the meeting I had art history, geometry, drawing class and then lunch. After having lunch I spent the time I had left with Eva, Rodrigo and Miguel. 

-Estou doente.........Sou a delegada de turma então hoje tive reunião com os professores... Acontece que se estendeu das 16h às 18h30.. Por essa altura já era noite......e estava a chover.........e fui para a aula de ballet (do outro lado da vila) debaixo de chuva. CA BOM!
Antes da reunião tive História da Cultura e das Artes, Geometria (argh), Desenho e depois almoço. Depois do almoço passei o tempo que me restava com a Eva, o Rodrigo e o Miguel!
Today there was a little fair in my school to save money for the ones in need (christmas basket) and I found these little cakes really cute, don't you?

-Hoje houve uma feirinha lá na escola com fins de angariar dinheiro para os mais necessitados (cabaz de Natal) e achei estes bolinhos super fofos, não acham?
I don't have any picture of what I wore today so I guess you just have to believe me... Well, you can always see my self-portrait in the first one. The second picture shows Francisco playing Tetris in his calculator, the third one shows Miguel watching some bodyboard championship live and then there's me and Eva! This is it for today, I'm not in the mood to write so.. See you tomorrow! xxxxx

-Não tenho nenhuma fotografia do que vesti hoje por isso só vos resta acreditar em mim...Bem, sempre podem ver o meu auto-retrato na primeira! A segunda foto mostra o Francisco a jogar Tetris na calculadora, a terceira mostra o campionato de bodyboard que o Miguel estava a ver e depois sou eu e a Eva! É tudo (por agora rr) por hoje, não me apetece escrever por isso.. Até amanhã! xxxxx

4 comments:

  1. You sure have a busy life! Your pictures are really great, as always!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You sound very busy! Awesome that you are the class president! I hope you feel better soon!

    ReplyDelete
  3. Siempre me encanta leer tus post, me rio, me divierto y lo paso bien!

    ReplyDelete
  4. Esses docinhos uih... O que eu lhes fazia!

    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥