1.11.12

Happy Halloween (for some)☾

As always, I'll explain the title... this halloween didn't go as well as I wanted.. I was at school when I decided to call my mom telling her I was going to come home a bit later than the usual. I had left my phone at home so I called her from my friend's.. she was really worried and scared and I asked her what was going on: 'our house has been robbed and everything's a mess! don't leave school until I tell you ok?' I immediately froze because I couldn't believe that was actually truth but when I saw how my house was I couldn't help but crying! They stole all my mom's jewelry and left the house in such a mess it looked like a waste!
The police was there and then we got everything tidy again and when I was about to call Marta and Rita C. to cancel the pyjama party my mom disagreed, I needed to chill and there's nothing better than friends to help! Indeed Rita C. didn't came but Marta and I had a blast! I would show you the pictures but once we thought we already had them in my computer we deleted them from the camera and now they're no where to be found! 
Uh, I have a new banner, do you like it? What would you like to see more in here? xxx, Rita

-Como sempre, vou explicar o titulo..este halloween não correu tão bem quanto eu desejava..Estava na escola quando decidi ligar à minha mãe a dizer que ia chegar um pouco mais tarde do que o habitual. Tinha deixado o meu telemóvel em casa por isso liguei do da minha amiga.. a minha mãe estava super preocupada e assustada e eu perguntei-lhe o que se passava: ''a nossa casa foi assaltada e está tudo uma confusão! não saias da escola até eu dizer ok?' eu congelei imediatamente porque não conseguia acreditar naquilo, mas quando vi a minha casa não conseguia evitar de chorar! Os assaltantes roubaram toda a joalharia de valor e deixaram a casa toda de tal maneira que parecia uma lixeira!
A polícia esteve lá e depois deixamos tudo arrumado outra vez e quando estava prestes a ligar à Marta e à Rita C. para cancelar a festa pijama a minha mãe discordou, eu precisava de descontrair e nada melhor do que os amigos para ajudar! Na verdade, a Rita C. não veio mas eu e a Marta divertimo-nos imenso! 
Eu até podia mostrar as fotos que tiramos mas pensávamos que já as tinhamos no computador e apagamos da máquina agora andam perdidas!
Umm, fiz um novo cabeçalho, que acham? O que gostavam de ver mais aqui? xxx, Rita


4 comments:

  1. Infelizmente, cada vez mais estas situações acontecem. Deve ser horrível. Nem consigo imaginar :S

    ReplyDelete
  2. Devia ter sido uma situação horrivel, nem quero imaginar :|
    Espero que tudo melhore rapidamente!
    Adorei o novo cabeçalho :)

    ReplyDelete
  3. Oh my gosh, I am so so sorry to hear about that. How truly awful. :(
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lamento imenso o que te aconteceu :s ninguém merece isso!

    Ah, gosto muito do cabeçalho, gosto de todo o aspeto do teu blog *-*

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥