25.11.12

Calm me Cinnimilk

No, I'm joking, don't call me Cinnimilk. It's just that lately I've been drinking too much milk with cinnamon and it's deliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiicious. It all started when I saw a teacher in my school pouring something that looked like cinnamon on her milk. When I came home I tried it and it tastes like heaven ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh it's so delicious... I haven't been doing much lately, studying for tests (5 tests more and christmas holidays yay)...
Here are some pictures I took today...

Não, estou a brincar, não me chamem Cinnimilk. Simplesmente tenho bebido leite com canela (e açucar) a mais e é óoooooooooooooooooooooooooooooooooooootimo. Tudo começou quando vi a diretora da escola a derramar algo que se parecia com canela no leite. Quando cheguei a casa experimentei e sabe a céu ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh é tão delicioso... Não tenho feito muito ultimamente, estudar para testes (mais 5 e férias de natal yay)...
Aqui estão as fotos que tirei hoje!
Have you noticed the new look around the blog? I hope you like it! Also hope you have a nice week, I promise to post something cooler meanwhile ahahahahah. xxxxx, Rita

Já repararam na nova aparência do blog? Espero que gostem! Também espero que tenham uma ótima semana, prometo postar algo melhor entretanto ahahahahahah, xxxxx, Rita

10 comments:

  1. Está super fofinho o novo design do blog :3
    E omg tenho que experimentar isso :O agora fiquei super curiosa.

    ReplyDelete
  2. Tenho que experimentar! :)

    ReplyDelete
  3. eu também adoroo !!
    e gostei muito do look do blog *.*

    LY <3

    ReplyDelete
  4. Nunca provei!
    Gostei muito do blog, tambem tenho um layout novo, se puderes passa la!

    http://fashionblowpt.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. Very nice pics. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  6. Fiquei curiosa! Acho que vou espreitar :)

    Bjo*

    ReplyDelete
  7. Detesto canela, mas amo um leite com chocolate bem quentinho (:

    ReplyDelete
  8. nunca experimentei leite com canela, agora vou ter de provar :o

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥