19.11.12

Alice, it's time to grow up- Bedroom makeover

Hiiiiiiiii my cheshire cats, today Alice (me) grew up, she and her mom decided to give her bedroom a little makeover. It's not over yet, they have until christmas to make it look totally different, step by step one goes far right? Sooooooo, I better stop writing in the 3rd person.
So, today we've replaced the boring desk I had in my bedroom. I don't even study there, I'd rather do it in the living room because that one was so little! Instead of putting another desk there we replaced it for some light beige wood drawers and then I decorated it! I also redecorated my bedside table!

Oláááá meus gatos de cheshire, hoje a Alice (eu) cresceu, ela e a mãe decidiram fazer uma pequena mudança ao quarto. Ainda não acabou, têm até ao Natal para o tornar totalmente diferente, devagar se vai ao longe certo? Poooooois, é melhor parar de escrever na 3ª pessoa.
Então, hoje substituímos a secretária aborrecida que tinha no meu quarto. Nem sequer estudo lá, prefiro fazê-lo na sala porque aquilo era mesmo pequeno! Em vez de se pôr outra secretária substituímos a antiga por umas gavetas bege claro e eu decorei-as! Também redecorei a minha mesa de cabeceira!
The drawers
As gavetas
The bedside table
A mesa de cabeceira
See you later! Gonna take some pictures to myself and later I'll add them in this post! xxxx

-Até logo! Vou tirar algumas fotos e logo acrescento-as neste post! xxxx

9 comments:

  1. adoreeeei o novo rosto do teu quarto , está lindo <3 like you

    LYYYYY sweetie *.*

    ReplyDelete
  2. Ficou mesmo giro!! :)
    beijinhos*

    ReplyDelete
  3. Que giro!!


    http://www.bitsnpieces.me/2012/11/silver-monday.html

    ReplyDelete
  4. Dolphin, eiffel tower, princess diaries
    could it be more romantic
    I love the decoration :D

    ReplyDelete
  5. I love it! Especially the dolphin picture... I love dolphins :D

    ~Olivia
    faceinthesea.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. i love bedroom makeovers! the little space i have in my bedroom presents a challenge for any make over to be done but i just love it.





    WWW.FASHIONGEEKSCLOSET.COM

    ReplyDelete
  7. Passo a vida a mudar o meu quarto ^^
    Adoro, adoro, adoro :)

    Pearls go Chic

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥