10.11.12

A very kitschy christmas

Today I felt like doing a post  about my christmas wishlist! Take a look!

Hoje apeteceu-me fazer a minha lista de desejos de natal! Deem uma olhadela!
  • Absolutely in love with this campbells soup ish earrings! Need'em!
  • My mom loves tall glasses, so do I,  wait until I show her these ones!
  • Vintage Pyrex bowls, lovely color!
  • Porcelain Doll head on wood
  • POLKA DOTS FOOD AND TEA... Is there anything better than this dish set? look at those mugs!
  • This Swiss (or German) clock is amazing, I love it's colors and since I've always wanted one of these!
I think that's it for today.. How are you doing? Amazing I hope, xxxxxxx, Rita

  • Estou completamente colada nestes brincos inspirados nos caldos Campbells! Precisooo!
  • A minha mãe adora copos altos, tal como eu, esperem até lhe mostrar estes!
  • Estas Taças vintage em pirex, a cor é amorosa!
  • Cabeça de uma boneca de porcelana em madeira
  • BOLINHAS, COMIDA E CHÁ... Há algo melhor do que este conjunto? ai aquelas chávenas!
  • Este relógio suíço (ou alemão) é giríssimo, adoro as cores e sempre quis um destes!
Acho que é tudo por hoje... Como estão? Fantásticos espero, xxxxxxx, Rita

9 comments:

  1. adorei tudo !
    os brincos estão fabulosos
    mas o que amei mesmo foi sem dúvida a bonequinha de porcelana , é lindaa <3

    ReplyDelete
  2. Ai esses brincos! *.* são tão fofos. Também levava tudo para casa:P
    E noto que mudaste o blog, fofo como sempre.

    ReplyDelete
  3. Os brincos estão super fofos

    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. que coisas tão giras :)

    ReplyDelete
  5. Coisas lindinhas :)

    http://channeldiamonds.blogspot.pt/ novo blogue :)

    ReplyDelete
  6. Hey nice blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other!
    XOXO
    Ylenia

    ReplyDelete
  7. Que coisas tão giras, adorei :)

    ReplyDelete
  8. Those earrings are so cute!!

    http://vintagereverie.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥