15.10.12

Yesterday's experiments+Phoenix

Hey! Yesterday I spent my afternoon trying on tons of things because I couldn't get a single picture focused so I took advantage of it and did some experiments. Meanwhile my mom needed to use both computers and  then I ended up without any post which isn't a problem because I can show you anyway!

-Hey! Ontem passei a minha tarde a experimentar toneladas de coisas porque não conseguia obter uma única fotografia focada então tirei partido disso e fiz algumas experiências. Entretanto a minha mãe decidiu usar os dois computadores e depois acabei sem post nenhum, o que não é problema porque posso mostrar-vos na mesma!
EXPERIMENT NO.1
EXPERIÊNCIA Nº 1
EXPERIMENT NO.2
EXPERIÊNCIA Nº 2
So, today I'm posting this early because I bet my mom will need my computer again later on and once I don't have classes in the afternoon, I'd rather leave everything organized now!
I'm wearing an XXL black satin shirt with an orange and black blazer, knee length blueish/blackish socks, the same colour of my shorts and my blue moccassins.
That's the reason of the title, or part of it, Phoenix because everyone said it looked like I was on fire!

-Então, hoje estou a postar cedo porque aposto que a minha mãe vai precisar do meu computador outra vez mais tarde e uma vez que não tenho aulas à tarde, prefiro deixar tudo organizado agora!
Estou a usar uma camisa de cetim preto XXL com um blazer cor de laranja e preto, meias pelo joelho num azulado/preto, os meus calções, da mesma cor e os moccassins.
É esta a razão do titulo, ou parte dele, Fénix porque toda a gente disse que parecia que eu estava a arder!
I think that's it for today, I hope you enjoyed the post, I hope you've had an awesome day aaaaaand I wish you a great week!

-Acho que é tudo por hoje, espero que tenham gostado do post, espero que tenham tido um dia espetacular eeeeeee desejo-vos uma ótima semana!

16 comments:

  1. Adorei as experiências =)

    Muitos beijinhos*

    ReplyDelete
  2. adorei a experiências <3
    és lindaaaa
    ly <3

    ReplyDelete
  3. gostei mesmo das experiencias (:

    beijinho

    mylittleworldisyourlittleuniverse.blogspot.pt

    ReplyDelete
  4. Me encanta tus experimentos ! jajajaja

    ReplyDelete
  5. As experiências tiveram resultados ótimos! Tens que fazer mais! Estiveste 'on fire' (percebeste o meu trocadilho, tenho imensa piada.........ou não), mas gostei muito do post a sério! muitos beijinhoos

    ReplyDelete
  6. as fotos desfocadas estão um máximo !!!!!!

    ReplyDelete
  7. These are so sweet and I love how cheerful you look! xox

    ReplyDelete
  8. No outro dia tirei fotos assim.
    Até com legendas na cara fiquei! hahahahaha
    Beijinhos!


    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. Oh my, idk if I should be scared or happy for stalking my blog, btw, thanks dear!! Gosh I'm flattered. :D

    I also love your blog, and now following you, geez, I love your hair!

    http://hazehazyhazel.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. really like your outfit!

    SS xx

    ReplyDelete
  11. Gostei, porque tu és linda e tudo te fica bem <3

    ReplyDelete
  12. EXPERIMENT NO.2 (AMEI :DD)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥