13.10.12

WE [HEART] PRINTS ♥

I loooove stripes, you might think it's a cliché, but from all kinds I love the black and white, red and white and the blue and white ones specially! They're soooo cute!! It reminds me a lot of summer, but I also have lots of striped sweaters I love to wear with denim or a huge knit jacket in those cold and rainy days I love...

-Eu adoooooro risquinhas, podem achar que é cliché, mas de todos os tipos eu adoro as pretas e brancas, vermelhas e brancas e as azul e brancas em especial! São tããaao queridas!! Faz me lembrar imenso o verão, mas também tenho montes de camisolas às risquinhas que adoro usar com ganga ou um casacão de malha enorme naqueles dias frios e chuvosos que eu tanto adoro...
Now polka-dots... I'm obsessed with polka-dots, I think it's the most feminin and cute print a girl can wear, whether in tights, dresses, tops and even pants, I love it... I could wear it all year... 

-Agora bolinhas... Sou obcecada por bolinhas, acho que é o padrão mais feminino e querido que qualquer rapariga pode usar, seja em meias, vestidos, tops ou até em calças, adoro... podia usar todo o ano...
Tartan is probably the one I enjoy wearing the most during winter and the reason I think that is because of its colours, always very christmassy. I love those blue ish tartans, the black and white and the reds&greens ones as well, but I hate it when they put black and shocking pink into such print, it's kinda corny in my opinion! 

From my favourites, these are the best ones, because the list goes on: stuff with hearts and also animals! Tell me what your favorite prints are! Hope you've had a nice day! xxxxx, Rita

-O escocês é provavelmente o padrão que mais gosto de usar no inverno e a razão para eu achar isso é por causa das cores, sempre muito natalícias. Adoro os azulados, os branco e preto e os avermelhados e esverdeados também, mas odeio quando põe preto e rosa-choque em padrão escocês, é um bocado piroso na minha opinião!

Dos meus favoritos, estes são os melhores, porque a lista continua: coisinhas com corações e animais também! Digam-me quais são os vossos padrões favoritos! Espero que tenham tido um bom dia! xxxxx, Rita

20 comments:

  1. adorei o post :)
    o padrão azul escuro com as bolas brancas parece o do meu vestido o:

    <3

    ReplyDelete
  2. Adoro tanto aquelas meias de vidro com bolinhas pretas! Tenho mesmo de comprar umas hahahaha
    Beijinhos!


    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. adoro estes padrões todos, são tão engraçados! http://novidades-para-ti.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. I have some polka dot tights like the ones you pictured, i love them! its funny when people cant quite work out if they're stockings or not and think you drew big black dots on your legs....um no! nice post :)

    SS xx

    ReplyDelete
  5. Não gosto muito do escocês mas adoro riscas e bolinhas :)

    ReplyDelete
  6. são amorosas mesmo, fazem os meus pés bem felizes :33

    e...padrões ♥

    ReplyDelete
  7. eu queria arranjar uma camisola com corações, mas nunca encontre uma que goste :|

    ReplyDelete
  8. PS: adorei o cabeçalho, está muito bonito.

    ReplyDelete
  9. nice article i like your blog! maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    ReplyDelete
  10. prints are awesome! but sometimes it's also hard to choose good parts to prints :) but still!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I am a massive fan on tartan and also checked trousers...I seriously want some jeans ones! they are so cool :)

    http://howwouldyouhavedoneit.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. Adoro riscas e bolinhas! Principalmente as riscas no estilo navy :)

    ReplyDelete
  13. Stripes are simply adorable..Navy Preppy style is really cool :)

    daydreamnationelen.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Adoro Adoro Adoro :)

    Beijinho*

    ReplyDelete
  15. Cool! I love prints, especially stripes and polkadots :-).

    ReplyDelete
  16. I have the same spotted tights :))

    ReplyDelete
  17. Such a lovely post, I like these pictures so much! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥