7.10.12

TOMORROW'S OUTFIT ♒

I know, it's totally different from what you're used to see me wearing, but my mom gave me that t-shirt that used to be hers and I don't have anything else to wear it with... Tomorrow at school everyone will be wearing black because of an sms that started to run through every cell phone so lets see who's joining... (truth be said, I was going to wear this anyway ahahahahah). 
My day was fine, at home, watching movies, again... How was yours? I'm off to eat my toasts, I've done some for me and my mom.
They say nobody's perfect and I guess that applies to toasts too, mine ended up horrible... Stay well! xxxxx, Rita

-Eu sei, é totalmente diferente do que vocês estão acostumados a ver em mim, mas a minha mãe deu-me esta t-shirt que era dela e eu não tenho mais nada para vestir com ela... Amanhã na escola toda a gente vai usar preto por causa de um sms que correu todos os telemóveis, vamos ver quem adere...
(verdade seja dita, já ia usar isto independentemente do resto ahahahahah).
O meu dia foi bom, em casa, a ver filmes, outra vez... Como foi o vosso? Vou comer as minhas tostas, fiz umas para mim e para a minha mãe.
Dizem que ninguém é perfeito e eu acho que isso se aplica a tostas também, as minhas ficaram horríveis.. Fiquem bem! xxxxx, Rita

9 comments:

  1. Parece-me uma ótima combinação querida! :)

    ReplyDelete
  2. gosto muito do outfit **
    beijinho :)

    ReplyDelete
  3. Os meus domingos são sempre monótonos, não gosto muito mas ao mesmo tempo dá para descansar :)

    ReplyDelete
  4. oh Rita, I just stumbled onto your blog but I'm glad I did! you are adorable! it's a cute outfit you have for tomorrow.
    I'm following you on gfc and bloglovin<3

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Great school look ! I love those boots so much <3 ! ...would you like to follow each other ? just let me know :)

    ReplyDelete
  6. também recebi essa mensagem , mas não fui de preto , ahah :)

    ReplyDelete
  7. que botas lindaaas! onde é que as arranjaste? :D beijinhoo

    the-perfectwardrobe.blogspot.pt

    ReplyDelete
  8. That outfit is just gorgeous! :) your style is pretty cool and interesting :)
    you have amazing blog - Would you like to follow each other?just let me know :)
    I wait you in my blog!
    xxx

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥