22.10.12

Today's Pictures

Marta
Mark


 Fashion books and Marta's collection of Vogue magazines

Livros de moda e a coleção de revistas da Vogue da Marta
Me, Marta took this one

Eu, a Marta tirou esta
I hope you liked the photos I took today, I have a tumblr where I post them now! I've only started today so there are only a few! Stay well, xxxx, Rita

-Espero que tenham gostado das fotos que tirei hoje, agora tenho um tumblr onde as publico! Só comecei hoje então ainda são pouquinhas! Fiquem bem, xxxx, Rita

8 comments:

  1. adoro a segunda foto!

    http://beatriz-pedrosa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. As fotos estão super giras e o gatinho é mesmo fofinho*
    Theblackeffect.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. Que giras! depois a ver se arranjas o tumblr aqui po pissoal fazer follow :3

    ReplyDelete
  4. Queeeee amoroso esse gatinho :3
    Elá! Ainda é uma boa colecção! Eu quero fazer de livros com ilustrações infantis! :D
    Estou em aula por isso não posso falar muito, mas mando-te um grande beijinho <3

    ReplyDelete
  5. Love the photos, so cute!! I like your yellow and red outfit :)!!!

    ReplyDelete
  6. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a great week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥