1.10.12

RITA IN WONDERLAND ♣

Hey there! I know, I know, it's too late (at least in my country, it's 11 p.m) and I should be in bed but I couldn't stop thinking 'Damn it, I need to post something' and I took some photos today, actually I took tons of photos today, but I'll only show you 3 of them because I don't have time for more (I have to do a stop motion movie for Wednesday and I couldn't start earlier), I didn't edit them and some of them ain't on my computer yet! These ones were from my afternoon with Dans (click) (then Marta (click) met me because of the video)! I'm wearing a vintage black dress with roses and a brown leather belt, my fave tights and my fave shoes!  

-Olá! Eu sei, eu sei, é super tarde e já devia estar na cama mas não conseguia parar de pensar ''Fogo, preciso de postar qualquer coisa'' e tirei algumas fotos hoje, na verdade tirei imensas, mas só vos vou mostrar 3 porque não tenho tempo para mais (tenho de fazer um video stop motion para Quarta-feira e não consegui começar mais cedo), não as editei e as outras nem sequer estão no meu computador! Estas foram tiradas no meu bocadinho á tarde com a Dans (click) (depois a Marta (click) veio ter comigo e tiramos mais fotos e pronto, estivemos a tratar do vídeo)! Estou a usar um vestido vintage preto com rosas, um cinto de couro, as minhas meias-calças favoritas e os meus sapatos favoritos!
I'm really sorry if the post sucks, I hope tomorrow I can bring you something better, I'll rest now! Stay well, xxxx, Rita

- Peço imensa desculpa se este post não presta, espero amanhã conseguir trazer-vos algo melhor, vou descansar! Fiquem bem, xxxx, Rita

11 comments:

  1. Que gira*
    theblackeffect.blogspot.pt

    ReplyDelete
  2. Cute dress! I like the floral print!

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Tao gira :)*
    http://be-your-own-hero-now.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. És tão bonita :3
    E as fotos ficarão fofas, gostava era de ter visto mais detalhes do outfit é que parece a ser mesmo fofo esse vestido.

    ReplyDelete
  5. You look cute :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. i love this dress on you! beautiful.

    SS xx

    ReplyDelete
  7. Esse vestido parece um encanto e fica-te muito bem!

    Tens mesmo uma carinha tão doce querida e o post ficou muito bem, por isso não te preocupes :)

    Beijinho*

    ReplyDelete
  8. Adoro o outfit!
    É mesmo à artista! (e por mim falo ahahah)
    Beijinhos :D

    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. Love the floral dress! it's so cute :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥