24.10.12

Insta-jour #3

Hey!! I'm sooo sick! These are the pics I took today, I have my english test tomorrow and I seriously hope it goes well!
Today it rained, but then it got a little bit better, it was a really hot day, I WANT TO USE MY SWEATERS I'M SO SICK OF T-SHIRTS!!!!!
I don't have much to say, I don't feel like writing I'm tired and constipated.................... BO-RING

1st photo: Tolstoi's quote in portuguese, found in an ice cream box today
2nd one: train station
3rd one: chess horses
4th one: me and Eva
5th one: the river
6th one: chess horses acting like romeo+juliet 'my love sprung from my only hate'
Stay well, xxxxx, Rita

Olá!! Estou tãão doente! Estas são as fotos que tirei hoje, tenho teste de Inglês amanhã e espero seriamente que me corra bem!
Hoje choveu, mas depois melhorou um pouco, esteve muito calor... QUERO AS MINHAS SWEATERS ESTOU FARTA DE T-SHIRTS!!!!!
Não tenho muito a dizer, não me apetece escrever, estou cansada e constipada................SE-CA

1ª foto: Uma citação de Tolstoi que encontrei numa caixa de gelado da Olá
2ª: a estação
3ª: cavalos de xadrez
4ª: eu e a Eva
5ª: o rio
6ª: os cavalos a dar numa de Romeu e Julieta 'o meu amor surgiu do meu único ódio' 
Fiquem bem, xxxxx, Rita

4 comments:

  1. Cute photos! I hope you feel better soon :)

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Que fotos queridas, as melhoras! :)
    beijinhos*

    ReplyDelete
  3. Gostei das fotos! Boa sorte no teste de inglês :)

    ReplyDelete
  4. Muito obrigada fofinha! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥