30.10.12

Hurry up! The magic is coming!

Yes, you're right! This is obviously about Halloween! I love it because the next day is a holiday and as every year, I invite some friends over for a sleepover! The ones coming are Marta and Rita C. and we're going to have lots of fun watching movies, taking pictures, karaoke, etc.
This is my recipe for a cool sleepover!
  1. choose the place where you'll sleep and get it ready with all the pillows and blankets you'll need besides the sleeping bags!
  2. food. if you're staying up all night you'll certainly need some food, I recommend a little cake, because if you're going trick or treating you won't need candy!
  3. pop corns, don't you enjoy watching movies and popcorns! yum!
  4. don't spend too much money buying juices, I'll make a good jar of lemonade! tasty!
  5. table games are awesome! Tell your friends to bring one and if you have more at home awesome, brilliant! You'll certainly have lots of fun!
This are some tips, I'll certainly do it tomorrow! I'll also make sure I'll show you tomorrow's pictures in the same day! Tell me, will you 'celebrate' halloween?

Sim, estão certos! Este post é, obviamente, sobre halloween! Eu gosto muito por ser feriado no dia seguinte e porque, como todos os anos, convido amigas para uma festa pijama! As que vêm este ano são a Marta (veterana já ahahah) e a Rita C. e vamo-nos divertir imenso a ver filmes, tirar fotos, karaoke, etc.
Esta é a minha receita para uma boa noitada!
  1. escolhe o sitio onde vão dormir e prepara-o com todas as almofadas e mantinhas que vão precisar (caso precisem) para além dos saco cama!
  2. comida. se vão ficar acordadas a noite toda vão certamente precisar de comida, eu recomendo um bolo, porque se forem à 'doçura ou travessura' não vão precisar de mais doces!
  3. pipocas, não gostam de ver filmes e pipocas?! (a minha mãe não) yum!
  4. não vale a pena gastar muito dinheiro a comprar sumos, eu vou fazer uma boa jarra de limonada! yum!
  5. jogos! são espetaculares! Diz aos teus amigos que levem um e se tiveres mais ótimo, brilhante! Vão divertir-se de certeza!
Estas são algumas sugestões, eu vou segui-las amanhã! Deixo já claro que vou mostrar-vos as fotos que tirar amanhã no mesmo dia! Digam-me, vão ''celebrar'' o halloween?

5 comments:

  1. Have fun, and happy Halloween! I like how you changed your title- the blood drops add a nice Halloween-ish effect, I think :)

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Em vez de filmes vou ficar a ver gossip girl hahahahahah

    ballerinagraphy.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥