17.9.12

RITZDANS #1 + SHOES

Heeeeeeeeeeeeeeellloooooooooooooooooooooo
Today my day was incredibly awesome, the come back to school was great and me and Dans (click for her blog) (Dans+Ritz=Ritzdans) had such a great time! She's the best I love her! And being a 10th grader feels good!
From now on you'll see her cute little face a lot here, because we'll spend too much time together 
I'm wearing high waisted black trousers, my mocasins and a shirt I own from my mom. 
Dans' outfit is perf, I absolutely love everything about it, but the shoes and socks own my heart!

-Hoje o meu dia foi incrivelmente incrível, o regresso às aulas foi ótimo e eu e a Dans (click para o blog dela) (Dans+Ritz =Ritzdans) divertimo-nos imenso! Ela é a melhor e eu adoro-a! E estar no 10 ano sabe bem!
De agora em diante vão ver a carinha laroca dela muitas vezes aqui no blog porque vamos passar muito tempo juntas 
Eu estou a usar as calças de cinta subida pretas, os meus moccassins e uma camisa da minha mãe.
O outfit da Dans é perfeito, adoro tudo, mas os sapatos conquistaram o meu coração!
She's gorgeous and I adore her! Stay safe! xxxx, Rita
Ela é linda e eu adoro-a! Fiquem bem! xxxx, Rita

20 comments:

  1. Oh swettieeee , i adore you too <3
    but you , you are the best !

    <3

    ReplyDelete
  2. Os sapatos da tua amiga são lindos! *.* Ela parece a ter um estilo mesmo fofinho. O teu outfit também é bem giro; onde compraste as calças? Sempre quis umas de cintura subida.
    E ainda bem que o teu primeiro dia correu bem :)

    ReplyDelete
  3. Lovely shoes,you are so beautiful.
    I wonder if you would like to follow each other : ).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Thank you for visiting my blog,I am following you as well.
    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  5. Obrigadaaa <3 O top é da Stradivarious se quiseres saber ;)
    Adorei o post <3

    ReplyDelete
  6. AWW que lindas que voces as duas sao! e adorei o casaquinho dela!! <3

    ReplyDelete
  7. Olha o design também foi uma das coisas que adorei!! haha ainda por cima eu gosto assim de coisas minimalista e com aspecto "clean". Comprei na Sephora (in case you're interested) e não me posso queixar dele mesmo.

    ReplyDelete
  8. Her outfit is awesome! I love her shoes, and I like your shirt :)

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Têm as duas um estilo impecável :)

    ReplyDelete
  10. Love the buttons down the back of the sweater, too cute :)
    xo Jac
    thesunshinedistrict.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. you guys look so sweet!

    thank u so much for commenting on my blog. made me super happy ^-^


    http://haruhiism00.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Loving the green shoes with polka dot socks! She seems very cool :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhhhh and you're right, she's awesome

      Delete
  13. you guys looks so gorgeous.,
    i like the color of your shoes.


    http://www.faidzmagz.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. i love these shoes!
    I follow you too with pleasure!
    Have a nice day!
    Anthea

    ReplyDelete
  15. Os sapatos sao girissimos!!


    http://www.bitsnpieces.me

    ReplyDelete
  16. Adorei os sapatos. *.*

    Adorei o blog, já sigo. O meu ainda está no começo, dá uma espreitadela. : )

    http://goldendreamsblog.blogspot.pt/

    #Beijos.
    Leila.

    ReplyDelete
  17. Vocês são lindas, têm estilos ótimos!
    Fiquei encantada com o teu blog! Segui! muitos beijiiiinhooooos

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥