16.9.12

MMM...FRESH START

Hi! Finally school starts tomorrow! Yaaaaaaay, call me geek but I love school, of course like any other teenager I get tired of studying (although from now on is going to be worse but it will help me when college comes) but I like school, why?
  • It means fall is coming which means winter is coming
  • I'll see all my friends again
  • I'll learn new stuff
  • I like walking around school like I'm an effin ninja.
And this year is even more special, I'm finally in highschool and I chose arts this year so it's going to be even better once I'm doing something I love...and don't you just love it?
  • Buying new things
  • The smell of books (I actually hate it, but I thought it would give a really dramatic touch to this list, just imagine a girl smelling her books like a psycho in a perfume store).
  • Decorating the notebooks (I'll probably do it tomorrow because we're out of glue and then I'll post it)

-Olá! Finalmente a escola começa amanhã! Yaaaaaaay, chamem-me crominha, mas eu adoro a escola, claro que como todos os adolescentes fico cansada de estudar (embora daqui em diante seja pior, mas vai preparar-me para quando vier a universidade) mas eu gosto da escola, porquê?
  • Significa que o outono está aí que significa que o inverno está aí
  • Vou voltar a ver os meus amigos
  • Vou aprender coisas novas
  • Gosto de andar pela escola como se fosse um grande ninja
E este ano é ainda mais especial, vou finalmente para o secundário e escolhi Artes Visuais por isso vai ser ainda melhor sendo que vou estar a fazer o que eu gosto.... e não adoram?
  • Comprar coisas novas
  • O cheiro dos livros (Eu odeio, mas acho que ia dar um toque super dramático a esta lista, imaginem só uma menina a cheirar os livros como uma maluca numa loja de perfumes).
  • Decorar os cadernos (Provavelmente vou fazê-lo amanhã, porque acabou a cola em casa e depois publico)

Oh I jumped the part that I hate the most: seeing how tanned my friends are and I'm with the same colour all year... but the thing is my mommy is the chocolate and my father is the milk so you kinda guess what I am...
I hope you enjoyed the post, sorry for the absence! xxxx, Rita

-Oh saltei a parte que eu mais odeio: ver o quão morenos estão os meus amigos e eu com a mesma cor todo o ano... mas é assim: a minha mãe é o chocolate e o meu pai é o leite por isso já adivinham o que eu sou...
Espero que tenham gostado do post, desculpem a minha ausência! xxxx, Rita

13 comments:

  1. Adorei o 2º estojo! Que coisa mais fofa *-*

    Podias colocar um like aqui: http://www.facebook.com/#!/pages/Like-A-Chanel-Bird/101608606661703?notif_t=page_new_likes
    E está a decorrer um 'Ask me' no meu blog por isso adoraria receber uma perguntinha tua.
    http://smile4lifelove.blogspot.pt/2012/09/let-me-talk-to-you.html
    Obrigado!

    ReplyDelete
  2. oooh q querida , muito obrigada mesmo :') sou apaixonada pelas tuas fotos!! sigo o blog *

    ReplyDelete
  3. Have fun in school! It's great that you get to do art!

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I like school too :) I'm going to college now so that's really exciting :D
    Success tomorrow !
    x

    ReplyDelete
  5. COmpreendo-te perfeitamente!!! Mas daqui a uns tempinhos só queres saber das férias!! =)

    http://anita-vai-as-compras.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  6. ai ritaaa , como eu te percebooo <3
    sabe sempre tao tao bem ler os teus posts , és o meu idolo ritz :3
    até amanha ^^ xx

    ReplyDelete
  7. Adorooo o blog, vou seguir! Percebote mesmo bem, adoro o inicio das aulas ahah :)

    ReplyDelete
  8. i also love the smell of new books *__________*
    will buy a new book today. cannot wait to OPEN it xD
    hope you have a nice school start.
    mine was three weeks ago. it was so cool (although i'm a teacher).

    http://haruhiism00.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Have a great time back at school x

    ReplyDelete
  10. Espero que tenhas um excelente ano lectivo! E aproveita o secundário, são os melhores anos :)

    ReplyDelete
  11. Great blog!
    Would you like follow each other?
    Let me soon on my blog!
    Anthea
    www.antheafashion.com

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥