3.9.12

{I COULD LIVE IN MY BED...}

just like Yoko and John did except that I'm not trying to stop war, promoting peace or recording a song...


I don't sleep much, but I like to stay in bed... sometimes I wake up at 7 a.m, grab my phone and surf the net or grab a book and read it with that early morning sun.
I wake up and do what I need under the covers, because my mom likes (and needs) to rest better than I do, so I also stay in bed not to wake her (and lets admit that I don't like to walk around the house in silence)
Some people say the best ideas come out in the shower, well, mine come when I'm in bed! Are you a heavy sleeper or would you rather stay in bed doing random stuff?

Stay safe! xxx, Rita

-Eu não durmo muito, mas gosto de estar na cama... às vezes acordo às 7 da manhã, pego no meu telefone e vou à internet ou pego num livro e leio com aquela luz matinal.
Basicamente, acordo e faço tudo o que preciso debaixo dos lençóis, porque a minha mãe gosta (e precisa) mais de descansar do que eu, por isso também fico na cama para não a acordar (e vamos admitir que eu não gosto de andar pela casa em silêncio).
Algumas pessoas dizem que as melhores ideias ocorrem durante o duche, bem, as minhas é quando estou na cama! 
Tem sono pesado ou gostam de ficar na cama a fazer coisas aleatórias como eu?

Fiquem bem! xxx, Rita

26 comments:

  1. Também gosto muito de ficar um bocadinho na cama a pensar ou a ler ^_^

    ReplyDelete
  2. Sou um pouco dos dois. Mas geralmente sou como tu passo a vida na cama debaixo dos lençóis xD

    ReplyDelete
  3. Aiiii também gosto tanto de ficar na caminha :):)


    Beijinho*

    ReplyDelete
  4. Somos parecidas nisso então :b

    ReplyDelete
  5. Great pics. I alway wake up early and take my phone to look at the news etc.

    Follow you now too.

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  6. i like staying at the bed myself! just like you ,i surf the internet or read books too(in the bed) :)
    we got same preferences! :D

    http://delvanni.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. you have such an interesting blog , FOLLOWING

    xx http://ladylewinsky.blogspot.be/

    ReplyDelete
  9. I am the same way. Even if I'm not sleeping, it's nice to just relax in your bed with a good book or your laptop!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Adorei o blog! Estou a seguir!

    ReplyDelete
  11. Love them)
    Love your blog!Hope you'll love mine and follow me back)
    WatchMyBlogHere
    WatchMyBlogHere
    WatchMyBlogHere

    ReplyDelete
  12. I usually wake up early, even when I don't have to. But I love just lying in bed and reading or working on my computer
    xo jac
    thesunshinedistrict.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. I can agree with you here, I love my bed!! I could stay there always too :)) xx

    ReplyDelete
  14. such an amazing blog,I totally love this vintage pics<3<3<3 I have to fallow you !

    ReplyDelete
  15. Sim comentaste e mais uma vez obrigada!! És mt querida ((: Tbm gosto mt do teu (:

    ReplyDelete
  16. Gostei bastante do post. Beijinho :) *

    ReplyDelete
  17. Ahaha! Não conhecia estas fotografias deles!

    Eu também não sou de dormir muito. Gosto de acordar cedo e ficar a ver a vista da janela. Com o solinho a entrar :)

    ReplyDelete
  18. These are some great pictures.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    ReplyDelete
  19. Oooh, I could live in my bed too...it'd be so relaxing. Aha, I 'm like you, I enjoy reading in bed or writing in my journal.

    Trendy Teal

    ReplyDelete
  20. I am also a heavy sleeper lol, I think in fact most people are!
    I love your blog, following you now, would you like to follow me back? :)

    -Nickie
    http://nickiesworldofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. nomeei-te para o Liebster Blog Award ((:

    ReplyDelete
  22. Unusual and original couple... They were real sensation in their times. Greetings for You :)

    ReplyDelete
  23. These photos are classic. Thanks for sharing them and feel free to drop by me too when you have time.

    ReplyDelete
  24. Olá, tenho andado para aqui a passear mas neste post resolvi comentar; adorei este post e adorei as fotos.
    Estou a gostar muito do blog, sim senhora!
    Ah, e acho que TU, tens um ar girissimo!

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥