22.9.12

FINALLY ON FACEBOOK!!

So, it's obvious that I've thought about creating a facebook page before, but now, after some people tell me to I did it! It's called DOMINO (click for the page here)and here's what I plan to do there:

  • show you nice tumblrs
  • show you nice blogs including a 'blog of the week'
  • nice pics
  • nice videos
  • nice music
  • ...basically, I'll try to keep it nice ahahah
I hope you stop by and then tell me what you think, shall I go on with this idea of not, things I should do, whatever you want! xxxx, Rita

-Então, é óbvio que já tinha pensado em criar uma página no facebook, mas agora, depois de algumas pessoas me dizerem fi-lo! Chama-se DOMINO (cliquem aqui) e eis o que pretendo fazer:
  • mostrar blogs giros
  • mostrar blogs giros incluindo ''blog da semana''
  • fotos giras
  • musicas giras
  • ...basicamente, vou tentar manter tudo giro ahahah
Espero que deem uma espreitadelazinha e me digam o que acham, devo continuar com esta ideia ou não, coisas que posso fazer, o que querem! xxx, Rita

14 comments:

  1. eu já fiz like! fizeste muito bem em criar :)

    ReplyDelete
  2. hello!!!! your blog is so great... please come visit my blog and if you like it let me know if you would like us to follow each other to be in contact...
    kisses
    www.petitgraphie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja fiz like fofinha! acho que foi boa ideia teres criado uma pagina :)

    ReplyDelete
  4. Aww, obrigada! :D
    Já fiz like ^_^

    ReplyDelete
  5. obrgada pelo comentário <3 as fotos são bastante antigas, coisas que fui tirando. Por exeplo, a do gato é de 2008, nos açores **

    ainda bem que criaste o fb , vou já seguir <3
    miau :3

    ReplyDelete
  6. foi a minha melhor compra de sempre, eu olhei para ele e pensei "vais ser meu!" sem hesitar!
    vou já fazer like na tua página querida :)
    beijinhos *

    ReplyDelete
  7. Oh Rita, I have been away for so long time, and now i see your blog has evolved!! That is really awesome :) I wish you the best :)

    http://daydreamnationelen.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. was here visiting :D i would like to know how's your weekend so far :D

    Myxilog

    ReplyDelete
  9. Já fiz like através da página do meu blogue :)

    ReplyDelete
  10. gostei da ideia, já dei like :) x

    ReplyDelete
  11. Olá, parabéns pelo blog!
    Se você puder visite este blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Obrigado pela atenção

    ReplyDelete
  12. Ja meti gosto na tua pagina de facebook claro! :P <3

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥