4.9.12

AGENT RITA AND AGENT MARTA ⋘

Hi! Today me and Marthave something different to show in our blogs! Instead of going to the beach we chose to go to SPAIN! 
To us, going to Spain isn't a big thing, because we live so near it takes us 8 minutes on a Ferry!
So we went to this Mountain called Santa Tecla (it sounds pretty stupid if I translate it: Saint Key) and we went to the top and took the following pictures:

-Olá! Hoje eu e a Marta  temos algo diferente para vos mostrar nos nossos blogues! Em vez de ir à praia escolhemos ir a ESPANHA!
Para nós, ir a Espanha não é nada de especial, porque vivemos tão perto que demoramos apenas 8 minutos de Ferry! Então fomos a um monte chamado Santa Tecla e fomos até ao topo para tirar fotografias!
As always, I like to explain my titles...
Once upon a time there was a man running away from the police that during the police chase decided to kill himself  and started to drive towards the cliff, but seems like the plan didn't work and he threw himself down the cliff like a snowball! No one found him! YET!
I swear this is a true story we were eating ice cream and started to hear all the noise from the police cars and then a spanish guy told us that the police was looking for that individual for a long time!  

-Como sempre, eu gosto de explicar os meus titulos...
Era uma vez um homem a fugir da polícia que durante a perseguição policial decidiu matar-se e começou a conduzir em direção a um precipício, mas parece que o plano não resultou e atirou-se pelo precipício como uma bola de neve! Ninguém o encontrou. PARA JÁ!
Eu juro que isto é verídico: estavávamos a comer gelado e começamos a ouvir o barulho dos carros da polícia e um senhor espanhol disse-nos que a polícia estava à procura do indivíduo há muito tempo!
While in the top of the mountain we found a rock with old symbols carved! And the floor was full of white little rocks, pretty cute!

-Ainda no topo da montanha encontramos uma pedra com símbolos antigos esculpidos e o chão estava cheio de pedrinhas brancas, muito fofo!
Now, talking about my outfit..I look really bad today! And as always, me and Marta were wearing the same colours although we didn't plan it... How Olsen

-Agora, falando do meu outfit... Estou mesmo mal hoje! 
Como sempre, eu e a Marta usamos as mesmas cores sem planearmos... Que Olsen
Marta's necklace piece
And if you thought I was overreacting by saying I look really bad today...

O colar da Marta
E se pensavam que estava a exagerar quando disse que estou muito mal hoje...
... voilá! I look like a total easter egg haha, but my face is the worse, when we were leaving it was starting to get really windy and I was fixing my hair right when Marta took this picture, but then we had to leave and didn't have the opportunity of taking a better one...
  • shorts- from Espirit
  • Top- Roxy
  • Jacket- Sacoor Brothers

And that's all.. I hope you enjoyed reading this, I hope you liked the pictures and if you want to see the ones Marta took and her outfit just go to her blog. Stay well, xxx, Rita

...voilá! Eu pareço um ovo da páscoa autentico haha, mas a minha cara é o pior, quando estavamos a ir embora começou a ficar muito vento e eu estava a arranjar o meu cabelo precisamente quando a Marta tirou esta foto, mas depois tinhamos mesmo de ir e não tivemos a oportunidade de tirar uma melhor!
  • calções- Espirit
  • Top- Roxy
  • casaco- Sacoor Brothers
E é tudo... Espero que tenham gostado de ler isto, espero que tenham gostado das fotografias e se quiserem ver as outras que a Marta tirou e o outfit vão ao blogue dela. Fiquem bem, xxx, Rita


12 comments:

  1. Um dia bem passado não? :)

    ReplyDelete
  2. lovely photos,like it so much !

    ReplyDelete
  3. Vi sim! E que bem que ela cantou (x

    ReplyDelete
  4. Nice photos! It looks beautiful there! I wish I could get to another country in 8 minutes! haha

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Olá Rita c: queria-te agradecer pela visita e pelos elogios, e dizer que tu também tens fotos bastante bonitas e um blog tãããoo adorável! Parabéns ♥ ♥

    love, Sofia ♥

    ReplyDelete
  6. Thanks for following me, I just wanted you to know I am moving all my outfit posts over to my main blog, http://rosesandvellum.blogspot.com.au/ I would love if you'd check them out over there!

    I love all these pics! Wish I could go to Spain!

    ReplyDelete
  7. Such a great post! You look awesome!!!

    Kisses,

    Nicoleta

    REINVENT YOURSELF

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  8. What a fabulous post! I adore the photographs you took, so lovely!
    dimplesdiaries
    x

    ReplyDelete
  9. pretty style & nice photos :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥