30.8.12

VALENTINO RESORT 2013 FAVORITES

These are my favorites from Valentino's 2013 resort collection, although I'm not a fan of green I have to say these are adorable and I'm totally in love! From all the collection I've chosen 6 outfits that I totally imagine myself with and I plan on posting more of this! 
I also imagine Blair Waldorf wearing these, but we all know that! 
From the outfits I chose, my favorite FAVORITE ones are: the red, blue and white dress with the cute peter-pan collar and the one with the green ruffled skirt and green trenchcoat, what are your favorite ones?
Stay safe,  xxx, Rita

Estes são os meus favoritos da coleção resort de 2013 da Valentino, embora não seja fã de verde tenho de admitir que estes conjuntos são adoráveis e estou completamente apaixonada! De toda a coleção escolhi 6 conjuntos que me imagino a usar e pretendo fazer mais posts como este!
Também imagino a Blair Waldorf a usá-los, mas isso todos sabemos!
Dos conjuntos que escolhi, os meus favoritos FAVORITOS são: o vestido vermelho, azul e branco com o peter-pan collar a branco também e o penúltimo, com a saia aos folhos e o trench coat verde. Quais são os vossos favoritos?
Fiquem bem, xxx, Rita


5 comments:

  1. All of them are gorgeous!

    xxLiora
    lioraatsea.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. love designer resort collections! these are gorgeous, the soft palette is so pretty and feminine.

    battlecriesandchampagne
    x

    ReplyDelete
  3. Valentino's dresses are so gorgeous and classy
    no wonder they are priced and valued much higher.
    Love the green shade used.

    ReplyDelete
  4. Gosto muito do primeiro e do ultimo. São mesmo o meu género.
    E adoro verde!

    ReplyDelete

Thank you for your comment ♥